איזה גודל קרש סקייטבורד כדאי לי לקנות?

קרש סקייטבורד

תוכן העניינים

סקייטבורד היא דרך מצוינת להתנייד, וזה גם מאוד כיף. אבל אם אתה חדש בספורט, חשוב לבחור את קרש סקייטבורד בגודל המתאים כדי שתישאר בטוח ותיהנה. הנה כמה טיפים כיצד לבחור את גודל הסקייטבורד המתאים לך:

1. קח בחשבון את הגובה והמשקל שלך. הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו בבחירת גודל קרש הסקייטבורד הוא הגובה והמשקל שלך. אם אתה נמוך, תרצה לקבל לוח קטן יותר. אם אתה גבוה או אם אתה שוקל יותר, תרצה לרכוש קרש גדול יותר.

2. שקול את סוג ההחלקה שאתה רוצה לעשות. הדבר הבא שצריך לחשוב עליו הוא סוג ההחלקה שאתה רוצה לעשות. אם אתה מחפש לעשות כמה טריקים בסיסיים ולשוטט בסביבה, קרש קטן יותר עשוי להיות מתאים. אבל אם אתה מחפש לעשות טריקים מתקדמים יותר או ללכת מהר יותר, תרצה קרש גדול יותר.בחר את הגודל המתאים לך

3. נסה גדלים שונים. לאחר ששקלתם את הגובה והמשקל שלכם ואת סוג ההחלקה שאתם רוצים לעשות, הגיע הזמן לנסות כמה קרשי סקייטבורד שונים! הדרך הטובה ביותר למצוא את המידה הנכונה היא ללכת לחנות סקייט ולבקש לנסות כמה גדלים שונים. או, אם אתה מכיר מישהו שגולש על סקייטבורד, בדוק אם אתה יכול לשאול את הסקייטבורד שלו ליום אחד.

4. לך עם מה שמרגיש נוח. בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר לבחור את גודל הסקייטבורד הנכון היא ללכת עם מה שמרגיש לך נוח. כשאתה מנסה קרשי סקייטבורד שונים, שים לב לאיך הם מרגישים מתחת לרגליים ובידיים שלך. אם לוח מרגיש קטן מדי או גדול מדי, כנראה שכן. ברגע שתמצא לוח שמרגיש בדיוק כמו שצריך, אתה תהיה מוכן לצאת לרחוב וליהנות קצת!

קרש סקייטבורד בגודל שמתאים לך

כשזה מגיע לבחירת קרש סקייטבורד בגודל הנכון, אין תשובה מוחלטת. הכל תלוי בגובה, במשקל וביכולתקרש סקייטבורד לילדים ההחלקה שלך.

עם זאת, רוב גולשי הסקייטבורד מעדיפים קרש שאורכו בין 28 ל-32 אינץ'. אם אתה רק מתחיל, אולי יהיה רעיון טוב ללכת עם לוח קטן יותר. אתה תמיד יכול לשדרג לגדול יותר מאוחר יותר.

מבחינת הרוחב, הסקייטבורד הממוצע הוא ברוחב של כ-7.5 עד 8 אינץ'. שוב, הכל עניין של העדפה אישית. אם יש לך כפות רגליים גדולות, אולי כדאי לך ללכת עם לוח רחב יותר.

לבסוף, הקפידו לבחור קרש סקייטבורד שעשוי מחומרים עמידים. אתם לא רוצים לרכוש קרש סקייטבורד חדש במיטב כספכם ולהחליף אותו אחרי זמן קצר. במידה ואתם מתחילים מומלץ לרכוש סקייטבורד זול להתחלה על מנת לראות שאתם אוהבים לגלוש על סקייטבורד לפני שאתם קונים סקייטבורד מקצועי במחירים גבוהים!

למגוון סקייטבורדים במחירים זולים לחץ כאן

אם אתה עדיין לא בטוח באיזה גודל סקייטבורד לקנות, שאל איש מכירות בחנות הסקייטרים המקומית שלך. הם יוכלו לעזור לך למצוא את הלוח המושלם לצרכים שלך.

קניית קרש סקייטבורד גדול מדי

כשזה מגיע לקניית קרש סקייטבורד, הגודל כן קובע. אתה רוצה לוודא שאתה מקבל את הלוח המתאים לגופך ולסגנון הרכיבה שלך. לוח גדול מדי יכול להיות קשה לשליטה ועלול לגרום לך ליפול לעתים קרובות יותר.

ישנן שתי סיבות עיקריות שבגללן אולי כדאי לך לשקול לקנות לוח גדול יותר ממה שבבעלותך כרגע.

ראשית, אולי תרצה לתרגל כמה טריקים לפני שתנסה אותם על לוח קטן.

שנית, אולי תרצה לנסות צורות וגדלים שונים כדי לראות איזה מהם מרגיש לך יותר טוב.

קניית קרש סקייטבורד קטן מדי

בקניית סקייטבורד, חשוב להקפיד על המידה הנכונה. לוח קטן מדי יהיה קשה לשליטה ועלול להוביל לפציעות.

אם אתה רק מתחיל עם סקייטבורד או מחפש סקייטבורד לילדים, כנראה שלא תצטרך לוח גדול במיוחד. עם זאת, ככל שתתקדם, אתה עלול למצוא את עצמך רוצה לעשות טריקים ופעלולים מתקדמים יותר. על מנת לבצע את המהלכים הללו, תצטרך לאזן היטב ולשלוט טוב על הגוף שלך. המשמעות היא שתצטרך להשתמש בלוח גדול יותר.

קניית קרש בין לבין

ניתן לרכוש קרש לסקייטבורד שנמצא בין שני הגדלים שהוזכרו לעיל. זה ייתן לך את הטוב משני העולמות – לוח שקל לשלוט בו למתחילים וכזה שמתאים גם לטריקים ופעלולים מתקדמים יותר. ברכישת לוח בין לבין, הקפידו לקחת בחשבון את הגובה, המשקל שלכם

פוסטים נוספים

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

איך סקייטבורד יכול לשנות את חייך הסקייטבורד עבר כברת דרך מאז ההתחלה הצנועה שלו בשנות החמישים בארה"ב. מה שנחשב פעם לקהילה מרדנית של בני נוער

חלקי הסקייטבורד השונים

חלקי הסקייטבורד השונים

סקייטבורד היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב מה מרכיב סקייטבורד? אם אתה כמו אנשים

שיתוף:
small_c_popup.png

צרו איתנו קשר