כמה עולה סקייטבורד?

בחור עם חולצה כחולה בוחר סקייטבורד

תוכן העניינים

נמאס לכם לראות את הילדים תקועים מול המסך כל היום? מתרפקים על זכרונות העבר בהם הייתם חוזרים מבית הספר ומבלים את שארית היום בחוץ? אתם בני נוער שרוצים לקחת חלק באחד הטרנדים הכי שווים של המאה? רוצים לקנות סקייטבורד אבל לא יודעים כמה עולה סקייטבורד או איפה קונים?  כנראה שאתם ממש חייבים לצאת ולנסוע על סקייטבורד. 

מעבר לעבודה שזה כיף ומהנה, ענף הסקייטבורד כולל בתוכו אופנה, ספורט, מוסיקה והוא עולם תרבותי עשיר שיכול לתרום לכם המון. מאז שנות השבעים עולם הסקייטבורד פורח ומתפתח בקצב מסחרר כשהוא פורץ את תרבות השוליים היישר למיינסטרים. אנחנו רואים סקייטרים בתחרויות מאתגרות, במשחקי מחשב, על שערי המגזינים וממש מתחת לבית שלנו. אז אם החלטתם שהגיע זמנכם לצלול לעולם המרתק הזה, נעשה סדר ונסביר לכם איפה קונים סקייטבורד, כמה עולה סקייטבורד ואיזה סקייטבורד כדאי לקנות למתחילים. 

סוגי הסקייטבורדים השונים

לפני שנצלול לטווח המחירים ולהמלצות בנוגע לאיזה סקייטבורד כדאי לקנות למתחילים, נציג את סוגי הסקייטבורדים השונים:

  1. סקייטבורד רחוב (Street Skateboard) – הסקייטבורד הנפוץ ביותר, אותו תראו בתחרויות הספורט השונות ובסרטי סקייטבורד כשמקצוענים מבצעים בעזרתו פעלולים מרהיבים. סקייטבורד הרחוב מיועד לביצוע פעלולים טכניים כמו קפיצות על ברזלים, סיבובים באוויר ועוד. לסקייטבורד הזה יש שני גלגלים קטנים וקרש חזק עם שני קיקים, שהם החלקים הקעורים בקצוות הסקייטבורד. 
  2. סקייטבורד קרוזר (Cruiser) – סקייטבורד קרוזר נועד לנסיעה ממושכת – לעומת סקייטבורד הרחוב שמיועד לפעלולים.כמה עולה סקייטבורד? לקרוזר גלגלים גדולים ורכים לעומת סקייטבורד הרחוב שמחזיק בגלגלים קטנים וגמישים. 
  3. סקייטבורד לונגבורד (Longboard) – סקייטבורד הלונגבורד מאופיין בקרש עבה וארוך יותר ביחס לשאר הסקייטבורדים. הסקייטבורד הזה ידידותי מאוד למתחילים בשל יציבותו ובשל אפשרות פישוק הרגליים הרחבה. אז איזה סקייטבורד כדאי לקנות למתחילים? לא נצא בהכרזות עדיין, אבל רשמו לכם את הלונגבורד בצד.
  4. סקייטבורד סרף סקייט (Surf Skate) – הסרף סקייט נכנס לעולם הסקייטבורדים בשנים האחרונות ותפקידו הוא לדמות גלישת גלים מחוץ למים. מעולה לגולשי גלים שרוצים להתאמן על תנועות כאשר הם מחוץ למים ונוסעים ממקום למקום, כי בעזרתו הגולש מתרגל תנועות שונות כדי שהשרירים יזכרו את הפעולות כאשר הוא נכנס למים. גם סקייטבורד זה רלוונטי לשאלת איזה סקייטבורד לקנות למתחילים, משום שהוא עוזר מאוד לכניסה לתהליך האימונים.

איזה סקייטבורד כדאי לקנות למתחילים?

לשאלה זו אין תשובה חד משמעית והיא תלויה במספר גורמים. הגורם העיקרי והחשוב ביותר היא מטרת הרכיבה. מתכננים לנסוע על הסקייטבורד ממקום למקום כתחלופה קלה לאופניים או לתחבורה ציבורית? רוצים לשרוף קצת קלוריות בדרך לעבודה ולוותר על חיפושי חנייה בלתי נגמרים? אז הלונגבורד הוא בדיוק בשבילכם. הוא מתכונן לנסיעה רציפה וממושכת, בדיוק כמו שאתם צריכים. האדרנלין זורם בדמכם וכל מה שאתם רוצים זה לקחת את הסקייטבורד ולהתחיל להתנסות בפעלולים מרהיבים? סקייטבורד הרחוב מומלץ בשבילכם. אוהבים לגלוש ולא יכולים לוותר על התחושה גם כשאתם מחוץ למים? קדימה, לעלות על הסרף סקייט!

הגורם השני שחשוב לקחת בחשבון בבחירת סקייטבורד הוא הנוחות. מתחילים שעדיין לא מיומנים ברכיבה על סקייטבורד יעדיפו יציבות במהלך הנסיעה, עם מינימום חששות לנפילות. אם אתם מחפשים סקייטבורד יציב לנסיעה רציפה אז הלונגבורד או הקרוזר הוא הסקייטבורד בשבילכם. לעומת זאת, מתקדמים שכבר רכבו על סקייטבורד אחד או שניים בחייהם יוכלו לגוון עם סקייטבורד רחוב, קצת פחות יציב אבל מתאים לפעלולים.

כמה עולה סקייטבורד?

אחרי שהבנתם פחות או יותר איזה סקייטבורד כדאי לקנות, למתחילים שמחפשים יציבות או לחובבי אדרנלין, בואו נסביר איפה קונים סקייטבורד וכמה הוא יעלה לנו.

סקייטבורד אפשר לקנות בארץ או בחו"ל. בחו"ל לרוב המחירים יהיו הרבה יותר אטרקטיביים לעומת המחירים שנמצא בחנויות שונות בארץ, כך שאם אתם מתכננים נסיעה לחו"ל או שקרובי משפחה מחו"ל מגיעים לביקור, נסו לקנות בחנות שמעבר לים כדי להשיג מחיר טוב במיוחד. בנוסף, בדקו לגבי קנייה בחו"ל ומשלוח לארץ, רק שימו לב לעלויות נוספות שעלולות לייקר את העסקה כמו מחיר המשלוח, תוספות מס ועוד. 

מחירו של סקייטבורד רחוב יעלה בארץ בין 450 ל-1000 ש"ח. המחיר כמובן נע בהתאם למותג, סוג החומרה ועוד. לעומת זאת בחנות בחו"ל תוכלו לרכוש סקייטבורד רחוב איכותי שיזרוק אתכם היישר לסקייטפארק הקרוב בעלות שנעה בין 75 ל-130 דולר. 

סקייטבורד קרוזר איכותי יעלה בארץ בין 600 ל-1200 ש"ח ומחירו של לונגבורד מתחיל ב 700 ש"ח ומטפס עד ל-1700 ש"ח עבור לונגבורד ממותג ואיכותי. בחנויות שמעבר לים תוכלו לרכוש סקייטבורד לונגבורד בטווח מחירים של 130 עד 250 דולר. 

גולשי הגלים שירצו להתנסות ברכיבה על סרף סקייט ישלמו בין 1100 ל-1650 ש"ח בארץ לעומת 200-260 דולר בחו"ל. גם אם שער הדולר עולה או יורד, מדובר בהבדל משמעותי במחירים. כמובן שקיימים סקייטבורדים ברשתות גדולות כמו וולמארט ב-100 דולרים בלבד, אבל אם אתם מחפשים סקייטבורד שישמש אתכם לאורך זמן אנחנו ממליצים להימנע וללכת על רכישה אמינה יותר.

אפשרות נוספת, בעזרתה אפשר לחסוך כמה שקלים, היא לקנות סקייטבורד משומש. זו דרך טובה לבדוק את השטח ולראות האם אתם מתחברים לרכיבה על סקייטבורד בהשקעה כספית מינימלית. אך שימו לב – לפני שאתם רוכשים אחד כזה, אל תוותרו על יציאה לנסיעת ניסיון שתמחיש לכם את יתרונות וחסרונות הסקייטבורד. 

אז איפה קונים סקייטבורד? 

אתם אתם נוסעים לנסיעה מזדמנת בחו"ל – קנו שם, רצוי לא ברשתות גדולות. 

מעוניינים לחסוך את הסרבול של הקנייה בחו"ל ורוצים לעשות את הרכישה במהירות ובקלות? קנו בארץ. 

סקייטבורד רחובסקייטבורד קרוזרסקייטבורד לונגבורדסרף סקייט
בארץ100 – 450 ש"ח600 – 1200 ש"ח700 – 1700 ש"ח1100 – 1650 ש"ח
בחו"ל75 – 130 דולר130 – 280 דולר130 – 250 דולר200 – 260 דולר
מחירי סקייטבורד

אחרי שאתם יודעים איזה סקייטבורד כדאי לקנות למתחילים והבנתם פחות או יותר מה התקציב העומד לרשותכם, פנו אלינו ונעזור לכם ביחד בקנייה הראשונה והמרגשת של הסקייטבורד. נציג לכם היצע רחב של הסקייטבורדים ונעשה הכל כדי שתצאו מרוצים היישר לרכיבה הראשונה!

פוסטים נוספים

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

איך סקייטבורד יכול לשנות את חייך הסקייטבורד עבר כברת דרך מאז ההתחלה הצנועה שלו בשנות החמישים בארה"ב. מה שנחשב פעם לקהילה מרדנית של בני נוער

חלקי הסקייטבורד השונים

חלקי הסקייטבורד השונים

סקייטבורד היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב מה מרכיב סקייטבורד? אם אתה כמו אנשים

שיתוף:
small_c_popup.png

צרו איתנו קשר