ציוד מגן לסקייטבורד

ציוד מגן לסקייטבורד

תוכן העניינים

יש הרבה דברים שצריך לחשוב עליהם לפני שהולכים לגלוש על סקייטבורד. יש צורך לוודא שהלוח שלך במצב טוב, וכמובן  ללבוש ציוד מגן לסקייטבורד. אבל איזה סוג של ציוד מגן אתה צריך ללבוש? איך לבחור את הציוד שאתם צריכים?

אנו נעבור על הסוגים השונים של ציוד מגן לסקייטבורד ונעזור לך להבין איזה מהם יתאים ביותר לצרכים שלך. חשוב שזה יהיה נוח וישב בצורה טובה על החלק גוף שעליו הציוד מגן שומר אבל הכי חשוב שיגן מפני פציעה אם משהו משתבש!

חשוב מאוד ללבוש ציוד מגן לסקייטבורד במיוחד כאשר מתחילים לגלוש על סקייטבורד. אפילו בחלק מהסקייטפארקים בארץ חייבים ללבוש ציוד מגן לפני שנכנים לפארק.

מהם הסוגים השונים של ציוד מגן לסקייטבורד

קסדות לסקייטבורד – קסדות הן אחד הדברים החשובים ביותר לחבוש על הראש כאשר יוצאים לגלוש על סקייטבורד. לא רק שהקסדה תגן על הראש שלך אם אתה נופל, אלא שהיא תוכל להגן עליך גם אם תתקע במשהו תוך כדי נסיעה.

כאשר אתם הולכים לבחור קסדה, בחרו קסדה עם הרבה אוורור, הקפידו לבדוק כמה פתחי אוורור יש לה. מעט מדי חורים ואתםציוד מגן לגלישה בסקייטבורד תרגישו את החום תוך כדי גלישה על הסקייט, כאשר הראש ירגיש בוער.

קסדה צמודה אך לא לוחצת היא הטובה ביותר. אתם לא רוצים שהקסדה תזוז על הראש, במיוחד אם תיפולו. זה יקטין את ההגנה במקרה של תאונה. ודאו שרצועת הסנטר מחזיקה את הקסדה בחוזקה כנגד ראשך.

הקסדה צריכה להיות צמודה, אך לא הדוקה מדי. לא צריך להיות שטח עודף מסביב לקצוות (אבל קחו בחשבון שהוא לא צריך להיות קטן מדי).

כאשר קונים את הקסדה הראשונה שלכם מומלץ ללכת לחנויות ולבדוק את הקסדות. אם מצאתם משהו מושלם לכו עליו, אם לא מצאתם משהו שאהבתם, בדקו את המידה המדוייקת שמתאימה לכם ועשו חיפוש באינטנרט לקסדה שתאהבו לגלוש איתה ברחוב או בפארק.

מגני ברכיים לסקייטבורד – מגני ברכיים חשובים מאוד להגנה על הברכיים והרגל התחתונה כשאתם נופלים מהסקייטבורד. בעת נפילה הם יגינו עליכם מפני שברים ושפשופים ברגליים. מגני ברכיים צריכים להיות נוחים מספיק כדי שתשכח מהם בזמן שאתה מחליק, אבל הדוק מספיק כדי שהם לא יחליקו או יפלו.

חשוב מאוד שמגן הברך ישב בצורה טובה על מנת שלא יזוז במקרה של נפילה. מגני ברכיים לא צריכים להיות גדולים מדי, ולא אמורים להיות מרווחים. הם צריכים לכסות לחלוטין את הברך ואת רוב הרגל התחתונה.

מגני מרפקים לסקייטבורד – המפתח למגן מרפק טוב לגלישה על סקייטבורד הוא לוודא שהוא לא יחליק או יפול כשאתה גולש, כאשר אתם מודדים מגני מרפקים וודאו כי המגנים אינם זזים כאשר אתם עושים תנועות חדות. לא תרצו לאבד את ההגנה כי מגן המרפק שלכם זז מהמקום!

רפידות המרפק צריכות להישאר במקומן, אך גם להיות נוחות מספיק כדי שלא תרגישו אותם במהלך הגלישה על הסקייטבורד. אתם רוצים רפידות למרפקים המכסות לחלוטין את הזרוע שלך מכיפוף המרפק ועד לחלק העליון של האמה.

חשוב לזכור שגם ציוד המגן הטוב ביותר לגלישה על סקייטבורד אינו מבטיח הגנה מלאה. זה יעזור להגן עליך אם משהו משתבש, אבל שום ציוד בטיחות לא יעיל ב-100 אחוז.

ודא שכל מה שאתה לובש מתאים היטב ומעניק הגנה טובה, אך זכור גם שהוא אינו חסין תקלות! אתה עדיין צריך להיות זהיר בעת החלקה.

שאלות נפוצות בנושא ציוד מגן לסקייטבורד

  1. מהו סוג הקסדה הטוב ביותר לחבוש בזמן סקייטבורד?

    חפש קסדות עם אוורור טוב, התאמה צמודה וגודל קסדה מתאים.

  2. איך מישהו צריך לבחור זוג מגני ברכיים ומרפקים בפעם הראשונה?

    ציוד הבטיחות משתנים במחיר, אז הקפידו לקרוא את התיאורים ולהעריך מה שווה את ההשקעה שלך בהתבסס על ההעדפות האישיות שלך ומה יתאים הכי טוב לסגנון ההחלקה שלך. הרי אין טעם להוציא כסף על משהו אם זה לא מתאים לך!

  3. מה ההבדל בין רפידות קשות ורכות?

    הבדל חשוב אחד הוא כמה קל למצוא אותם בחנויות. רפידות קשיחות לא תמיד זמינות בקניון המקומי שלך, אך ניתן למצוא רפידות רכות כמו style-folx בחנויות קמעונאיות רבות.
    הבדל נוסף הוא עד כמה הם גמישים. רפידות רכות נוטות להיות גמישות יותר ולנוע עם הגוף שלך, מה שיכול לספק התאמה טובה יותר מאשר רפידות קשות. רפידות קשות נוטות להיות מגושמות יותר ופחות נוחות, אך גם עושות עבודה טובה יותר בהגנה עליך מפני נפילות ומכות.

  4. האם יש צורך ללבוש מגני ברכיים בזמן סקייטבורד?

    חשוב ללבוש מגני ברכיים בזמן הסקייטבורד מכיוון שהם מספקים הגנה לברכיים. מגיני ברכיים צריכות להיות נוחות, אך לא משוחררות כדי שלא יחליקו מסביב.

פוסטים נוספים

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

איך סקייטבורד יכול לשנות את חייך הסקייטבורד עבר כברת דרך מאז ההתחלה הצנועה שלו בשנות החמישים בארה"ב. מה שנחשב פעם לקהילה מרדנית של בני נוער

חלקי הסקייטבורד השונים

חלקי הסקייטבורד השונים

סקייטבורד היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב מה מרכיב סקייטבורד? אם אתה כמו אנשים

שיתוף:
small_c_popup.png

צרו איתנו קשר