האם סקייטבורד טוב למתחילים?

האם סקייטבורד טוב למתחילים?

תוכן העניינים

הרבה שואלים אותי האם האם סקייטבורד טוב למתחילים? התשובה שלי ב99% מהמקרים היא שכן, גלישה על סקייטבורד הוא ספורט נהדר למתחילים כי הוא עוזר לבנות כוח וקואורדינציה. לסקייטבורד יש גם יתרון שהוא הרבה יותר זול מענפי ספורט תחרותיים רבים אחרים. 

שלא תחשבו אחרת, סקייטבורד דורש אימון כדי להיות טוב בו. זה גם דורש מהמשתמש שטח פתוח עם קרקע חלקה, ללא מכשולים (לפחות בהתחלה). אם אתה גר באזור שבו יש גבעות תלולות או אבנים מרוצפות, ייתכן שיהיה קשה למתחילים ללמוד לגלוש על סקייטבורד.

סקייטפארקים נבנים בדרך כלל תוך מחשבה על מתחילים ומספקים רמפות ותכונות אחרות כדי שתוכלו ללמוד כיצד לתמרן את הסקייט שלכם כראוי מבלי לעשות תאונות גדולות.

לפני שקובעים אם סקייטבורד טוב למתחילים או לא, צריך לזכור כי גלישה על סקייט דורשת מידה מסוימת של אתלטיותסקייטבורד לילדים וקואורדינציה.. יש אנשים שעשויים לעסוק בסקייטבורד כתחביב אבל בסופו של דבר יחליטו שזה לא בשבילם.

בקיצור, סקייטבורד היא פעילות נהדרת לביצוע אם אתם מחפשים ספורט זול וקל יחסית. אבל זכור שזה אכן דורש תרגול ומיומנות כדי לעשות טריקים ולהיות טובים בספורט.

מהו הסקייטבורד שהכי קל לרכוב עליו?

באופן כללי, סקייטבורד קרוזר קל יותר למתחילים מכיוון שבדרך כלל יש להם בסיס גלגלים גדולים יותר והם רחבים יותר יחסית מסוגים אחרים של סקייטבורד. קרוזר אולי לא מהירים כמו לונגבורד, אבל הם נוטים להיות הרבה יותר יציבים ודורשים פחות שיווי משקל כך שאתה לא נופל באותה קלות. 

הרבה סקייטבורדים למתחילים מגיעים עם גלגלים רכים ו-grippy tape (החומר המונע החלקה המכסה את החלק העליון של הבורדים). הוא עוזר למתחילים לשמור על שיווי המשקל קל יותר מכיוון שהם לא מחליקים בקלות.

מתחילים בהחלט צריכים לשקול לבחור סקייטבורד במחיר סביר אבל עדיין יש לו חלקים באיכות גבוהה. במיוחד אם אתה חדש בגלישה ואינך בטוח מה אתה רוצה מהסקייטבורד הראשון שלך עדיין.

מהו מותג סקייטבורד טוב למתחילים?

הסקייטבורד הטוב ביותר למתחילים הוא כזה שיש לו בסיס גלגלים גדול יותר וגלגלים רכים יותר. גלגלים רכים מאפשרים לרוכב לשמור על שיווי המשקל קל יותר, וסרט האחיזה עוזר להם לא להחליק בקלות.

הרבה סקייטבורדים למתחילים מגיעים עם גלגלים רכים.  לדעתי, Venom או Quest longboard complete הוא בורד זול אך איכותי מכיוון שהם מגיעים עם גלגלים רכים בקוטר גדול, סיפון בגודל יפה וגרייפטייפ.

הסקייטבורד הטוב ביותר למתחילים הוא זה שיש בו את הרכיבים שאתה מרגיש איתם הכי נוח. מה שחשוב הוא שיהיה לך קל לשמור על שיווי המשקל שלך בהתחלה. 

סקייטבורד זול למתחילים

בהרבה מאוד מקרים, במיוחד כאשר מדובר בילדים, אני ממליץ לרכוש סקייטבורד זול. בגלל שבישראל מחיר של סקייטבורד מתחיל מ-600 שקלים, אני ממליץ לרכוש מאתרים כמו עלי אקספרסס.

ניתן למצוא באתרים אלה סקייטבורדים במחירים של עד 300-400 שקל (משהו שאי אפשר למצוא בארץ). כל עוד הילד לא בטוח שהוא רוצה לגלוש על סקייטבורד אין סיבה להשקיע סכומי כסף גדולים על הסקייט. כמובן שלאחר מכן במידה והילד אוהב את הספורט המדהים הזה, מומלץ לרכוש סקייטבורד מקצועי יותר.

הוספתי לכם מספר אופציות זולות אשר מתאימות למתחילים, אם תשקיעו בחיפוש ניתן למצוא סקייטבורדים במחירים מאוד זולים בחו"ל.

איפה לקנות סקייטבורד לילדיםסקייטבורד לילדים מתחיליםסקייטבורד קרוזר למתחילים

איך בוחרים את הסקייטבורד המתאים?

סקייטבורד יכול להיות החלטת רכישה קשה והיא החלטה חשובה שאין להקל בה ראש. רכישת הלוח המתאים עבורך תעזורסקייטבורד מומלץ למתחילים להאיץ את תהליך הלמידה שלך, אז עשה קצת מחקר לפני שאתה רוכש משהו כדי לגלות מה הכי מתאים לך!

אם יש לכם בני משפחה או חברים עם סקייטבורד, נסו לבקש מהם לנסות את הסקייט שלהם לפני שאתם רצים לקנות (קחו בחשבון שלא כולם יסכימו). אם יש חוג סקייטבורד באיזור מגוריכם אתם יכולים ללכת לשיעור אחד ולנסות לגלוש על סקייטבורדים שונים.

הסוג הנפוץ ביותר הם סקייטבורדים בסגנון לונגבורד או קרוזר בעלי תכונות שונות בהתאם לייעודם. לוחות קרוזר הם בדרך כלל קלים יותר למתחילים מכיוון שיש להם גלגלים רכים יותר עם גריפטייפ כדי להקל על האיזון.

לוחות לונגבורד מציעים יותר שליטה מקרוזר , אבל מחליקים מקצוענים רבים מעדיפים להיות מסוגלים לגלוש מהר יותר גם בפניות כאשר גולשים בסגנון מהירים בעיקר.

סקייטבורד זול למתחילים בארץ

למרות שאני ממליץ לקנות בחו"ל, יש הרבה חשש מקנייה של סקייטבורד בחו"ל וקיבלתי הרבה מיילים ובקשות לעזור לכם למצוא סקייטבורד זול למתחילים שנמכר בארץ.

אז עשיתי חיפוש לסייקטבורד במחיר זול ומצאתי לכם 3 סקייטבורדים זולים למתחילים שיכולים לשמש את הילד שלכם על מנת להתחיל לגלוש על סקייטבורד ולהתאהב בספורט המדהים הזה.

סקייטבורד זול לילדים סקייטבורד זול למתחילים לונגבורד זול למתחילים

פוסטים נוספים

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

איך סקייטבורד יכול לשנות את חייך הסקייטבורד עבר כברת דרך מאז ההתחלה הצנועה שלו בשנות החמישים בארה"ב. מה שנחשב פעם לקהילה מרדנית של בני נוער

חלקי הסקייטבורד השונים

חלקי הסקייטבורד השונים

סקייטבורד היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב מה מרכיב סקייטבורד? אם אתה כמו אנשים

שיתוף:
small_c_popup.png

צרו איתנו קשר