הכירו את סוגי הסקייטבורדים השונים

סוגי הסקייטבורד

תוכן העניינים

אם אתם מחפשים להיכנס לעולם הסקייטבורד, זה יעזור לכם להכיר את סוגי הסקייטבורד השונים וכיצד הם שונים זה מזה. ארבעה סוגים של סקייטבורד משמשים למטרות שונות, כך שהבנת התכונות שלהם יכולה לעזור לך להחליט איזה סוג הוא הטוב ביותר עבורך. בואו נסתכל מה יש לכל סוג להציע!

סקייטבורד רגיל

אחד מסוגי הסקייטבורד ואולי הפופלרי ביותר משמש בדרך כלל על ידי סקייטרים מתחילים כמו גם סקייטרים מנוסים בכל הגילאים. יש לו צורה סימטרית ושני גזרות במרכז הקרש, מה שמקנה לו מראה קלאסי של "מקל ארטיק". הם מגיעים בכל הצורות והגדלים, אז למצוא אחד שמתאים לסגנון שלך לא יהיה קשה. סקייטבורד רגיל הוא בחירה מעולה למתחילים מכיוון שהוא מציע יציבות בזמן שיוט ברחבי העיר או תרגול טריקים בסקייטפארק.

סקייטבורד קרוזר

סקייטבורד קרוזר מושלמים לגלישה ברחבי העיר. לקרוזרים יש גלגלים גדולים יותר מאשר סקייטבורד מסורתי, מה שהופך אותם קל יותר לתמרון מעל מהמורות וסדקים. יש להם גם קרשים רחבים יותר המספקים יותר יציבות ברכיבה במהירויות גבוהות יותר.

סקייטבורד אולד סקול

סקייטבורד אולד סקול מעוצבים עם אפים וזנבות גדולים יותר מאשר סקייטבורד מסורתי, מה שמאפשר ביצוע טריקים בצורה קלה יותר. הם כוללים גם גלגלים קטנים יותר המספקים שליטה טובה יותר בעת ביצוע קפיצות או טריקים אחרים. סקייטבורדים מהסוג הזה אינם אידיאליים לשייט ברחבי העיר, אבל הם מושלמים לעלייה במעלה Vert או לביצוע טריקים בסקייטפארק.

סקייטבורד לונגבורד

סקייטבורד לונגבורדים מצוינים לשייט למרחקים ארוכים או לגלוש דרך גבעות בשל גודלם הגדול ובסיס הגלגלים הרחב שלהם המספק יציבות נוספת בעת ירידה במהירויות גבוהות. לונגבורד מגיעים גם עם צירים גדולים יותר המספקים אחיזה מעולה בעת פינות במהירות או ניווט במקומות צרים כמו מדרגות או מעקות. Longboards אינם אידיאליים לביצוע טריקים, אבל הם מושלמים אם אתה רק רוצה לצאת וליהנות מגלישה נעימה על הסקייטבורד שלך!

גלישה ברחוב

לונגבורד מול שורטבורד

שני סוגי הסקייטבורד העיקריים הם לונגבורד ושורטבורד. לונגבורדים אידיאליים לשייט מכיוון שהם מספקים יותר יציבות בזמן רכיבה במהירויות גבוהות יותר. הם גם נוטים להיות גמישים יותר, מה שהופך אותם נהדרים עבור ביצוע טריקים כמו סלייד, סיבובים וקפיצות. לונגבורדים מגיעים בדרך כלל עם סיפונים רחבים יותר המספקים יותר מקום לרגליים בעת רכיבה.

שורטבורדים נוטים לנוע בין 27-32 אינץ' באורך והם מתאימים יותר לביצוע טריקים כגון ollies, kickflips, heelflips ועוד טריקים טכניים אלו לוחות קטנים ופחות יציבים בהשוואה ללונגבורד אך הם מציעים בקרת מהירות ותמרון המאפשרים לרוכבים לבצע פעלולים מסובכים בקלות. בגלל האורך הקצר יותר ומשקלם הקל יותר, לוחות אלו גם קלים יותר לנשיאה מאשר אפשרויות לונגבורד.

סקייטבורד ברחוב נגד ורט

שתי הצורות הפופולריות ביותר של סקייטבורד הן החלקה על רחוב ו-vert skating (vert מייצג אנכית). החלקה ברחוב כוללת ביצוע טריקים על מדרכות או רחובות תוך שימוש במכשולים כמו מעקות או ספסלים כאביזרים או במות לפעלולים כמו גריינדים או פליפ.

סוג זה של גלישה נעשה בדרך כלל עם שורטבורד מכיוון שגודלו הקומפקטי הופך אותו למתאים היטב לסגנון החלקה זה מכיוון שהוא מציע יכולת תמרון טובה יותר במקומות צרים יותר מאשר לונגבורד.

סקייטבורד Vert כולל רכיבה על חצי פייפ (רמפות בצורת U) או קוורטרפייפ (חצי צינור חתוך לשניים) כאשר הרוכבים מבצעים טריקים כשהם מוטסים משני צדי קירות הרמפה על ידי קפיצה לאוויר מהשפה – הקצה העליון – של הרמפה. גם פה עדיף להשתמש בסקייטבורד רגיל לעומת הלונגבורד, הסקייטבורד הרגיל יעלה גבוה יותר ויאפשר לעשות טריקים כאשר אתה באוויר בצורה קלה יותר.

לא משנה איזה סוג של סקייטבורד אתה מחפש, בטוח שתוכל למצוא מתוך אחד מסוגי הסקייטבורד אחד שיתאים לצרכים שלך בצורה מושלמת! מסקייטבורד פשוט ועד ללונגבורד – תמצא משהו שעובד בדיוק כמו שצריך, לא משנה באיזו רמה אתה רוכב. הכרת ההבדלים בין כל סוג תעזור לך לקבל החלטה מושכלת לגבי הלוח המתאים ביותר לסגנון ולמערך הכישורים שלך! 

טריקים בסקייטפארק

בחינת האפשרויות של סוגי הסקייטבורד השונים

סקייטבורד היא דרך מצוינת להתאמן ולהנות. אבל האם ידעת שזו גם דרך מצוינת לחקור סגנונות רכיבה ייחודיים? זה נכון – סוגי הסקייטבורד השונים יכולים לאפשר לך לחוות הכל, החל מגלישה במורד גבעה ועד החלקה בסלאלום. בואו נסתכל על כמה מהדרכים שבהן סוגי הסקייטבורד האלה יכולים לפתוח אפשרויות חדשות להרפתקאות הסקייטבורד שלכם.

מירוץ דאון היל

אם אתה רוצה לחוות מהירות קיצונית, אז גלישה במורד גבעה עשויה להיות בדיוק מה שאתה מחפש. לונגבורד מתאים בצורה מושלמת לגלישה במורד גבוהה עם בסיסי גלגלים ארוכים וקרשים רחבים במיוחד ליציבות ושליטה במהירויות גבוהות. הם מגיעים בדרך כלל גם עם גלגלים רכים יותר, כך שהם יכולים להתמודד עם שטח קשה מבלי לפגוע באחיזה או בכושר התמרון.

אם אתה רוצה לנסות את הסגנון הזה של סקייטבורד, וודא שאתה מוצא לונגבורד שתוכנן במיוחד עבור גלישה במורד גבעה – זה יעזור להבטיח שאתה נשאר בטוח ועדיין להפיק את המרב מהרכיבה שלך!

החלקה בסלאלום

החלקה בסלאלום מאפשרת לנווט בפניות הדוקות בקלות ובזריזות. עבור סוג זה של רכיבה, חפש סקייטבורד בעלי בסיס גלגלים קצר יותר, קרשים צרים יותר וגלגלים גדולים יותר שיכולים להתמודד עם משטחים צפופים. מחליקי סלאלום לרוב מתאימים את הקרשים שלהם להעדפותיהם האישיות.

אם תחליטו לנסות החלקה בסלאלום, התנסו בגדלים שונים של גלגלים עד שתמצאו את אחד המתאים ביותר לסגנון הרכיבה שלכם!

גלישה במורד גבעה

רכיבה חופשית

למי שמעוניין יותר לעשות טריקים מאשר לגלוש מהר, רכיבה בסגנון חופשי עשויה להיות ההתאמה המושלמת. סקייטבורד לסגנון חופשי כוללים בדרך כלל קרשים בגודל בינוני וגלגלים קטנים יותר, כך שהם יכולים לבצע כל מיני סיבובים מבלי לאבד שליטה באוויר. ודא שאתה בוחר קרש שתוכנן במיוחד למטרה זו – זה יקל הרבה יותר ללמוד טריקים חדשים ולהתקדם מהר יותר כרוכב!

החלקה ברחוב

סקייטבורד ברחוב הוא אחד הסגנונות הפופולריים ביותר בקרב מחליקים מכיוון שהוא מתמקד בניצול חללים ציבוריים כמו מדרגות, מסילות, אבני שפה וכו' לביצוע טריקים. החלקה ברחוב דורשת מיומנות טכנית רבה שכן היא כרוכה בניווט מכשולים במקומות צרים.

סקייטבורד רחוב מיוחדים מתוכננים עם קרש רחב יותר כדי לספק יציבות רבה יותר בעת ביצוע טריקים טכניים. הצירים גם גדולים יותר כך שהם מאפשרים לנווט בקלות בפניות הדוקות ופינות חדות.

החלקה אנכית

אם אתה מחפש פרץ אדרנלין, החלקה אנכית (Vert) היא בשבילך! החלקה אנכית מתרחשת בסקייטפארקים או ברמפות המציעות גובה גבוה יותר לביצוע טריקים כמו אייר, גראב, 360 ועוד.

סוגי הסקייטבורד המתאימים לגלישת Vert כוללים קרשים קלים יותר ובסיסי גלגלים קצרים יותר, כך שניתן לתמרן אותם במהירות סביב מבנים בצורת חצי צינור או קערה. הצירים צריכים להיות להיות ומגוונים כדי שיוכלו להסתובב בקלות בזמן עליה או ירידה בקירות הרמפה במהירויות גבוהות.

בין אם אתה מחפש מהירות או טריקים, סוגי הסקייטבורד השונים יכולים לעזור לקחת את הרכיבה שלך לשלב הבא! מגלישה במדרון ועד גלישה בסגנון חופשי, יש הרבה אפשרויות זמינות היום בשוק – כל מה שצריך זה קצת מחקר וניסויים לפני שתחליטו על האפשרות המושלמת לצרכים שלכם. אז קדימה לחקור את כל האפשרויות – גלישה שמחה!

פוסטים נוספים

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

איך סקייטבורד יכול לשנות את חייך הסקייטבורד עבר כברת דרך מאז ההתחלה הצנועה שלו בשנות החמישים בארה"ב. מה שנחשב פעם לקהילה מרדנית של בני נוער

חלקי הסקייטבורד השונים

חלקי הסקייטבורד השונים

סקייטבורד היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב מה מרכיב סקייטבורד? אם אתה כמו אנשים

שיתוף:
small_c_popup.png

צרו איתנו קשר