מה זה סרף סקייט?

חנות לרכישת סרף סקייט מקצועי

תוכן העניינים

סרף סקייט הוא הטוב משני העולמות – הוא נותן לך את החוויה של גלישה ביבשה ואת ההתרגשות של החלקה ברחוב או בפארק. אז מה הוא בעצם SurfSkate? 

סרף סקייט הוא סוג של סקייטבורד עם צירים מיוחדים המשכפלים את התחושה של גלישה או סנובורד ביבשה. צירים אלה מסתובבים הצידה בצורה אגרסיבית ובדרך כלל בנויות עם תותב או מתלה קפיצי. הציר הקדמי המיוחד שלו מאפשר תזוזה כמו בגלישה על גלים. הוא מורכב מסיפון, צירים וגלגלים, ורוכבים עליו בשילוב של הרגליים והסקייטבורד. Surfskates נועדו לשכפל את חווית הגלישה ביבשה, וניתן להשתמש בהם בדרכים רבות ושונות כדי ליצור אינסוף אפשרויות להנאה. סרף סקייט מושלם לכל מי שאוהב את התחושה של גלישה על גלים אך אין לו גישה לים, או לכל מי שרוצה לשפר את כישורי הגלישה שלו ביבשה. 

סרף סקייט מגיעות בכל הצורות והגדלים השונים, וניתן להשתמש בהן למגוון מטרות. בין אם אתם מחפשים קרש לשייט ברחבי העיר או סקייט לפעלולים שונים, לא משנה מה רמת המיומנות שלך או סגנון הרכיבה שלך, יש סרף סקייט שמתאים לך.

סרף סקייט

כיצד לבחור את ה-SurfSkate המתאים לך

ישנם סוגים רבים ושונים של SurfSkates בשוק, כך שזה יכול להיות מסובך להבין איזה מהם מתאים לצרכים שלך. אנו נספק לכם גם כמה טיפים כיצד להתחיל בגלישה ב-SurfSkate.

בעת בחירת SurfSkates, הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא איזה סוג החלקה אתה רוצה לעשות. האם אתה מחפש לשייט ברחבי העיר, או שאתה רוצה לגלוש במורדות הרחובות המפותלים? ישנם סוגים שונים של SurfSkates המיועדים למטרות שונות. אם אתה רק מתחיל, אולי יהיה רעיון טוב לבחור ב-SurfSkate של קרוזר. לוחות אלו הם בדרך כלל קצרים ורחבים יותר, מה שהופך אותם ליציבים יותר וקלים יותר לשליטה.

אם אתה מחפש לגלוש בצורה יותר חופשית ומהירה, אז תצטרך סרף סקייט המתאים לביצועים. לוחות אלו ארוכים וצרים יותר מקרוזרים, מה שהופך אותם לזריזים ונוחים יותר לשינויים. סרף סקייטים המתאימים יותר לביצועים מצוידים בדרך כלל גם בגלגלים גדולים יותר ובצירים חזקים יותר, מה שהופך אותם מתאימים יותר לרכיבה במהירות גבוהה.

בעת בחירת SurfSkate, עליך לשקול גם את חומר קרש הסקייטבורד. שלושת החומרים הפופולריים ביותר הם פוליאוריטן, פיברגלס וסיבי פחמן. סיפונים מפוליאוריתן הם הסוג הנפוץ ביותר של סיפון SurfSkate. הם קלים ועמידים, מה שהופך אותם לבחירה טובה למתחילים. משטחי פיברגלס מעט כבדים יותר מפוליאוריתן, אך הם קשיחים ומגיבים יותר. סיפונים של סיבי פחמן הם האפשרות הקלה והחזקה ביותר, אך הם גם היקרים ביותר.

לאחר שבחרתם את ה-SurfSkate המתאים לכם, חשוב להשיג ציוד מגן מתאים לגלישה על סקייט. זה כולל קסדה, רפידות וכפפות. לבישת ציוד בטיחות מתאים יעזור להגן עליך מפני פציעה חמורה במקרה של נפילה.

ציוד מגן לסקייטבורד

טיפים למתחילים כיצד להשתמש ב-SurfSkate

SurfSkate יכול להיות דרך מהנה להיכנס לגלישה על סקייטבורד אם אתה מתחיל. זו גם דרך מצוינת לשפר את כישורי הגלישה שלך. הנה כמה טיפים למתחילים כיצד להשתמש ב-SurfSkate: חבשו תמיד קסדה, התכופפו והשאירו את הגב ישר והשתמשו בכפות הרגליים כדי לנווט. כמו כן, הקפידו להתאמן במקום בטוח הרחק מסלעים ומכשולים אחרים.

אם אתם מתחילים שמחפשים דרך מהנה ומאתגרת להיכנס לגלישה על סקייטבורד, שקול להשתמש בסרף סקייט. סרף סקייט מתאימים מאוד למתחילים מכיוון שהם מספקים פלטפורמה יציבה כדי לעזור לך ללמוד את יסודות הגלישה. להלן כמה טיפים למתחילים כיצד להשתמש בגלישה על סרף סקייט:

  1. תמיד חבוש קסדה בעת החלקה – זה יעזור להגן עליך מפציעות במקרה שתיפול.
  2. התכופף ושמור על גב ישר בעת החלקה – זה יעזור לך להישאר מאוזן ולהימנע מנפילה.
  3. השתמשו ברגליים כדי לנווט את הלוח – זה יעזור לכם לשלוט בכיוון הלוח.
  4. הקפידו להתאמן במקום בטוח הרחק מסלעים ומכשולים אחרים – זה יעזור לכם להימנע מפציעות.

חדשות, על ידי העברת המשקל מהבוהן לעקב ניתן לצבור מהירות, באנגלית נקרא pumping.

צירי הסרף סקייט הרבה יותר גמישים ומאפשרים תמרון לעומת צירי הסקייטבורד הרגיל.

ילדה מחזיקה סרף סקייט

ההבדל בין סקייטבורד לסרף סקייט

סגנון הגלישה והתנועה על סרף סקייט יותר דומה לגלישת גלים מאשר לגלישה על סקייטבורד ברחוב.

בעזרת התכונות המיוחדות של הציר הקדמי של הסרף סקייט מתאפשרות לנו מגוון תנועות חדשות, על ידי העברת המשקל מהבוהן לעקב ניתן לצבור מהירות, באנגלית נקרא pumping.

צירי הסרף סקייט הרבה יותר גמישים ומאפשרים תמרון לעומת צירי הסקייטבורד הרגיל.

פוסטים נוספים

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

איך סקייטבורד יכול לשנות את חייך הסקייטבורד עבר כברת דרך מאז ההתחלה הצנועה שלו בשנות החמישים בארה"ב. מה שנחשב פעם לקהילה מרדנית של בני נוער

חלקי הסקייטבורד השונים

חלקי הסקייטבורד השונים

סקייטבורד היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב מה מרכיב סקייטבורד? אם אתה כמו אנשים

שיתוף:
small_c_popup.png

צרו איתנו קשר