סקייטבורד פעלולים מקצועי

סקייטבורד פעלולים

תוכן העניינים

אין על סקייטבורד. קרש עם ארבעה גלגלים שעושה אותנו מאושרים עד הגג! שום דבר לא יכול להשתוות לתחושת הרכיבה על סקייטבורד כשהשיער שלנו מתבדר ברוח והאדרנלין זורם בורידים בקצב מסחרר. אבל איך? כמה? איפה? המון שאלות צפות כשאנחנו מחפשים לרכוש סקייטבורד פעלולים מקצועי. לצערנו, לרשום את המילים "סקייטבורד פעלולים מחיר" בגוגל לא יעשה אתכם חסד ויניב מעט תוצאות. בשביל זה אנחנו כאן, כדי להסביר לכם איך לבחור סקייטבורד איכותי לפעלולים באחלה מחיר.

מהו סקייטבורד פעלולים?

אם יצא לכם להכנס לחנויות סקייטבורד שונות בטח ראיתם מגוון סקייטבורדים בגדלים וסוגים שונים. קיימים ארבעה סוגים עיקריים של סקייטבורדים: קרוזר, סרף סקייט, לונגבורד וסקייטבורד פעלולים. סקייטבורד פעלולים או בשמו השני, סקייטבורדסקייטבורד פעלולים רחוב, הוא סקייטבורד בעל גלגלים קטנים וקשים עם שני קיקים – החלקים הקעורים בקצוות הסקייטבורד. סקייטבורד הפעלולים, כפי שניתן להבין משמו, מיועד לפעלולים טכניים. אם אתם מחפשים לבצע קפיצות על ברזלים, סיבובים באוויר ונסיעות על רמפות, סקייטבורד הפעלולים הוא הסקייטבורד בשבילכם. 

למה כדאי להרכיב סקייטבורד לבד?

אנחנו ממליצים להרכיב את הסקייטבורד שלכם באופן עצמאי במקום לקנות אותו מורכב מהחנות. תהליך הרכבת סקייטבורד הוא תהליך אישי בו הרוכב מתאים את החלקים השונים על מנת להתאים לסגנון הרכיבה שלו. בדיוק כמו חליפה בתפירה אישית, כך גם הסקייטבורד הוא ייחודי לכל רוכב ולסגנון הרכיבה שלו.

הדבר הראשון אותו תבחרו הוא הקרש. קרש הסקייטבורד מגיע באורך ורוחב משתנה. לצדו, נייר האחיזה חשוב ביותר על מנת להבטיח את היציבות שלכם במהלך הרכיבה. כדי לבחור את אורך הקרש המתאים עבורכם בדקו כי המרחק בין הברגים תואם פחות או יותר למרחק בין עצמות השכם שלכם. מבחינת רוחב, ככל שהקרש יהיה יותר רחב כך היציבות שלכם תגדל בהתאם. לעומת זאת, קרש רחב מדי עלול להקשות על ביצוע חלק מהפעלולים השונים. בנוסף לכך, שתי קצוות הסקייטבורד שונים בצורתם מדגם לדגם ומשפיעים על היכולת לבצע פעלולים שונים. בחירת גודל הקרש בעצמכם תאפשר לכם להשיג את הקרש שגם ייתן את התוצאות הכי טובות לטווח הארוך.

גלגלי הסקייטבורד שמניעים את הקרש ממקום למקום בעלי רמת קושי וקוטר משתנה. ככל שתבחרו בגלגלים קשים יותר כך הם ישמרו לאורך זמן רב יותר. לעומת זאת גלגלים רכים יישחקו עם הזמן, אך יסעו מהר יותר לעומת הגלגלים הקשים. אם אתם רוכבי פעלולים מושבעים נמליץ לכם ללכת על גלגלים קשים יותר, אם אתם רוכבים צנועים יותר בחרו בגלגלים רכים. קוטר הגלגלים גם הוא פרמטר חשוב בהרכבה. גלגלים קטנים יותר יהיו בעלי מהירות האצה גבוהה יותר ובעלי יכולת ביצוע פניות חדות בקלות. לעומת זאת, גלגלים רכים יאיצו לאט יותר ובעלי קושי בפניות חדשות, אך יגיעו למהירות גבוהות יותר. מאחר והמהירות היא פרמטר קריטי בנסיעה על הסקייטבורד, חשוב לבחור אותם בעצמכם מתוך הכרות עם סגנון הנסיעה שלכם ועם המהירות שאתם שואפים להשיג.

המסבים שמותקנים בתוך הגלגלים מקטינים את השחיקה של הגלגל. ככל שתבחרו מסב עם ספרה גדולה יותר (נעים בדרך כלל בין 3-9) תקבלו מיסב איכותי שישמר לאורך זמן וישמור על הגלגלים שלכם. מיסב איכותי יותר יאפשר לגלגל להסתובב בקלות יותר עם מינימום שחיקה. הלאגרים שמחזיקים את הגלגלים מגיעים בשלוש מידות שונות כאשר כל מידה מתאימה לאופי רכיבה אחר. בדקו שאתם רוכשים לאגר שמתאים לסגנון הרכיבה שלכם, או התפשרו על המידה האמצעית (MID) המאפשרת להנות מכל העולמות. הבחירה במסב איכותי תאפשר לכם להשלים את הרכבת הסקייטבורד בצורה הטובה ביותר ולקבל סקייטבורד מקצועי, איכותי ומותאם אישית שיעזור לכם להיות רוכבים מעולים.

כיצד נבחר את החלקים לסקייטבורד פעלולים?

כעת אחרי שעברנו על החלקים המרכיבים את הסקייטבורד וקיבלנו מושג לגבי מידות וגדלים, נמליץ על האפשרויות הטובות ביותר לסקייטבורד פעלולים כדי שתדעו איך לבחור סקייטבורד לפעלולים על פי החלקים המרכיבים אותו:

  1. הקרש – כפי שנאמר לעיל הפרמטר העיקרי המבדיל בין הקרשים השונים הוא הרוחב. רוחב הקרשים נע בדרך כלל בטווח של 7-10 אינץ' (17.78 – 25.4 ס"מ). הרוחב של הקרש מושפע מגודל הרוכב ומאופי הרכיבה. רוכבים גדולים שנוסעים ברמפות גבוהות יעדיפו קרשים עבים יותר ליציבות מקסימלית. רוכבי הרחוב שמעוניינים לבצע פעלולים טכניים יעדיפו ללכת על קרש צר יותר אשר מצד אחד יהיה פחות יציב אך מצד שני יאפשר חופש בביצוע פעלולים שונים. לסקייטבורד פעלולים נמליץ על רוחב שנע בין 7.5-8.5 אינץ'. 
  2. הצירים – כפי שנאמר לעיל הצירים מגיעים בשלוש מידות שונות: Hi, Mid ו-Low. צירים מסוג Low מיועדים להחלקה ואילו צירים מסוג HI מיועדים למדרגות. רכשו את הצירים בהתאם לאופי הרכיבה שלכם. בנוסף, התאימו אותם לרוחב הקרש על מנת שהצירים יפנו בצורה הטובה ביותר. 
  3. הגלגלים – לב ליבו של הסקייטבורד. ככל שהגלגלים יהיו רכים יותר כך הנסיעה תהיה חלקה יותר ואתם תהיו בעלי אחיזה טובה יותר בפניות. ככל שהגלגלים יהיו קשים יותר הנסיעה תהיה פחות רכה והגלגלים יאפשרו לכם "לזרוק זנב" ולבצע סליידים. קוטר הגלגלים בא לידי ביטוי במהירות שבה הם מתגלגלים וביכולת הפנייה. ככל שהגלגלים יהיו קטנים יותר הם יפנו בקלות רבה יותר ויהיו אידאלים לתמרונים בפעלולים שונים. אם אתם מחפשים גלגלים שיתאימו לסקייטבורד פעלולים מקצועי אנחנו ממליצים על גלגלים קטנים וקשים. מידת קושי של 97A וקוטר שנע בין 55-60 ס"מ יתאימו במיוחד לסקייטבורד פעלולים. 
  4. המסבים – מידת Abec7 היא מידת הסטנדרט למסב איכותי. מסבים זולים יתפרקו יחסית מהר, לכן כדאי להשקיע במסבים איכותיים שיחזיקו לאורך זמן. 

איזה כיף, כעת תוכלו לרכוש את החלקים השונים ולהרכיב את הסקייטבורד בעצמכם לפי אופי הרכיבה שלכם! כל מה שנותר לכם הוא להרכיב את חלקי הסקייטבורד השונים, לעצב את הקרש עם מדבקות שונות של הסמלים האהובים עליכם ולצאת לרכיבה מלאת אדרנלין. 

פוסטים נוספים

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

איך סקייטבורד יכול לשנות את חייך הסקייטבורד עבר כברת דרך מאז ההתחלה הצנועה שלו בשנות החמישים בארה"ב. מה שנחשב פעם לקהילה מרדנית של בני נוער

חלקי הסקייטבורד השונים

חלקי הסקייטבורד השונים

סקייטבורד היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב מה מרכיב סקייטבורד? אם אתה כמו אנשים

שיתוף:
small_c_popup.png

צרו איתנו קשר