סקייטבורד מומלץ לילדים

סקייטבורד מומלץ לילדים

תוכן העניינים

אם חיפשתם באינטרנט אחר המונח "סקייטבורד מומלץ לילדים", כנראה שהילדים שלכם משגעים ומציפים אתכם במושגים כמו "אולי", "רמפה" ו"קיקפליפ" – ואנחנו חייבים להגיד שאנחנו מקנאים בכם מאוד! זה אומר שהילדים שלכם נחשפו לענף ספורט שעבורנו מהווה דרך חיים. אם הילדים שלכם זונחים את מסכי הסמארטפון ומעדיפים להעביר את זמנם בצפייה בסקייטרים, אתם לחלוטין הורים ברי מזל. בשנים האחרונות ענף הסקייטבורד נמצא בפריחה מתמדת ורכישת סקייטבורד הפכה למשימה קשה במיוחד עקב ריבוי החברות והמוצרים, לכן אנחנו כאן כדי להקל על התהליך ולוודא שהילדים שלכם רוכבים על מוצר אמין ובטיחותי. מחפשים סקייטבורד מומלץ לילדים? הישארו איתנו, בתום קריאת המאמר תוכלו לגשת לחנות סקייטבורד ולהפתיע אותם במידע שלא יבייש את טוני הוק.

מתי מומלץ להתחיל לרכב?

ילדים נהנים בסקייטפארק

ההמלצה הגורפת בתחום הרכיבה על סקייטבורד בקרב ילדים, היא לא להתחיל לרכב לפני גיל חמש. עד גיל חמש השרירים שלהם עדיין לא חזקים מספיק בשביל לשלוט על הסקייטבורד ולשמור על יציבות. כמובן שתוכלו לחזות באינטרנט בילדי פלא שנראה כאילו הם עדיין קשורים בחבל הטבור וכבר קופצים מעל רמפות, אבל זה בסדר גם לחכות שנה או שנתיים – אולי עד אז תחליטו לרכוש סקייטבורד גם עבורכם ותצאו לרכיבה ביחד?

האם כדאי להרכיב סקייטבורד או לקנות מוכן מראש?

במידה וכבר פקדתם מספר חנויות סקייטבורד באופן פיזי או מקוון, בטח נחשפתם לכך שניתן לקנות סקייטבורד מוכן מראש לרכיבה, או לקנות חלקים בנפרד ולהרכיב את הסקייטבורד בעצמכם. אנחנו ממליצים לכם לא לקנות סקייטבורד מוכן מראש אלא לקנות את החלקים ולהרכיב אותו באופן עצמאי – וכמובן שעם הזמן תוכלו לקנות חלקים נוספים ולשפצר את הסקייטבורד על ידי החלפת גלגלים, צירים ועוד. אם אתם לא מתמצאים במלאכת הרכבת הסקייטבורד, פנו אלינו, נשמח לעזור ולהרכיב עבורכם או עבור ילדיכם את הסקייטבורד.

סקייטבורד זול לילדים סקייטבורד זול למתחילים לונגבורד זול למתחילים

איך בוחרים סקייטבורד מומלץ לילדים?

סקייטבורד מומלץ לילדים הוא אינו מושג חד משמעי. את הסקייטבורד מרכיבים באופן אינדיבידואלי בהתאם לכל רוכב כדי להוביל לרכיבה חלקה, נוחה ובטיחותית. אז כדי שתוכלו להרכיב את הסקייטבורד שיתאים בצורה הטובה ביותר לילדיכם, ריכזנו עבורכם את המשתנים החשובים ביותר המשפיעים על בחירת הסקייטבורד:

  1. רוחב הקרש – אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת סקייטבורד עבור ילדיכם הוא בחירת רוחב הקרש, שהוא בעצם החלק עליו יניחו ילדיכם את הרגליים ויתמרנו בעזרתם את הסקייטבורד. את רוחב הסקייטבורד נתאים לגובהו של הרוכב כאשר רוחב הקרש יכול לנוע בטווח של 6.5"-8". כדי לבחור את הרוחב המתאים בקשו מילדיכם לפשק את הרגליים כך שכל רגל נוגעת בברגים העליונים והתחתונים של הקרש, אם הם מגיעים אליהם בקלות והם מרגישים יציבים ונינוחים, המידה מתאימה.
  2. חומר הקרש – ככלל מפתח – תמיד נעדיף קרשי עץ לסקייטבורד. עץ מייפל קנדי הוא אחד העצים האיכותיים ביותר לקרש, כאשר הקרש מורכב ממספר שכבות של העץ הקנדי שמודבקות אחת לשנייה באמצעות דבקים מיוחדים. אם ראיתם בחנות סקייטבורד המעיד על עצמו כי הוא סקייטבורד מומלץ לילדים והקרש שלו עשוי מפלסטיק, נמליץ לכם לא לרכוש אותו.
  3. גלגלים – גלגלי הסקייטבורד נמדדים בגודלם וברמת הקושי שלהם. ככל שהגלגלים יהיו גדולים ורכים יותר, כך הרכיבה תהיה זורמת ומהירה יותר ותתאים לילדים שמחפשים תחילה לרכב באופן צנוע ללא ביצוע פעלולים. מנגד, אם הילדים שלכם חולי אדרנלין, הם יעדיפו גלגלים קטנים וקשים יותר שיאפשרו להם לבצע קפיצות, החלקות ועוד.
  4. מיסבים – המיסבים הם חלקים המורכבים בתוך חלקו הפנימי של הגלגל ומאפשרים לו להסתובב. נמליץ לכם לא לחסוך בנושא ולרכוש מיסבים איכותיים, אחרת הגלגלים יסתובבו בקושי והילדים עלולים לא להנות מהרכיבה.
  5. ציוד מגן – חשוב לנו שהילדים שלכם יהנו מהרכיבה תוך כדי מזעור נפילות ופציעות, לכן חובה לצייד את הילדים בציוד מגן מלא הכולל קסדה, מגני ברכיים, מגני מרפקים ומגני שורש כף יד. בנוסף, מיטיבי הלכת יכולים לרכוש לילדים נעלי סקייטבורד מיוחדות השומרות על יציבות בזמן הרכיבה תוך מזעור החלקות.

סוגי סקייטבורד מומלצים

כפי שאמרנו לעיל, סקייטבורד מומלץ לילדים הוא אינו מושג חד משמעי, וסקייטבורד הוא דבר שמתאימים לכל רוכב באופן אינדיבידואלי. כדי לתת לכם מעט מושג לגבי איזה סקייטבורד מומלץ לרכוש עבור הילד שלכם, ריכזנו עבורכם את הההמלצות שלנו עבור סקייטבורדים מומלצים לילדים:

  1. סקייטבורד פעלולים – סקייטבורד פעלולים או סקייטבורד Double Deck הוא הסקייטבורד הנפוץ ביותר, זה אותו סקייטבורד שראיתם בטלוויזיה ובסקייטפארקים – כזה שרוכבים מקצועניים מבצעים עליו פעלולים מלאי אדרנלין. סקייטבורד פעלולים בדרך כלל יהיה בעל צירים קלים יחד עם גלגלים קטנים וקשים. בין המותגים המומלצים תוכלו למצוא את: Element, Team Positiv, Powell Perallta ועוד.
  2. סקייטבורד קרוזר – אם הילדים שלכם מחפשים סקייטבורד לרכיבה צנועה יותר, נמליץ לכם על סקייטבורד הקרוזר. הקרוזר הוא סקייטבורד עם קרש רחב וגלגלים רכים וגדולים המאפשרים רכיבה זורמת ומהירה. בין המותגים המומלצים תמצאו את: Carver, Miller, Interskate ועוד.
  3. סקייטבורד לונגבורד – הלונגוברד הוא סקייטבורד בעל קרש ארוך המאפשר פישוק רגליים נוח עבור מתחילים. הוא דומה בסגנון הרכיבה לסקייטבורד הקרוזר ויש לו גלגלים גדולים ורכים. אם אתם מחפשים יציבות, הלונגבורד הוא בהחלט סקייטבורד מומלץ לילדים מתחילים שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם הרכיבה על סקייטבורד. בין מותגי הלונגבורד השונים ניתן למצוא את: Retrospec, Rayne, DB ועוד.

אם אתם מחפשים סקייטבורד מומלץ לילדים, כזה שיאפשר להם לרכב בהנאה ולקלוט את רזי הספורט האהוב, אתם מוזמנים בחום לפנות אלינו.

סקייטבורד זול בעליאקספרססקייטבורד זול למתחילים סקייטבורד זול לילדים

פוסטים נוספים

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

איך סקייטבורד יכול לשנות את חייך הסקייטבורד עבר כברת דרך מאז ההתחלה הצנועה שלו בשנות החמישים בארה"ב. מה שנחשב פעם לקהילה מרדנית של בני נוער

חלקי הסקייטבורד השונים

חלקי הסקייטבורד השונים

סקייטבורד היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב מה מרכיב סקייטבורד? אם אתה כמו אנשים

שיתוף:
small_c_popup.png

צרו איתנו קשר