כיצד לבחור סקייטבורד מקצועי?

סקייטבורדים מקצועיים

תוכן העניינים

אחרי שכבר התאהבתם בגלישה על סקייטבורד, החלטתם שאתם רוצים להשתדרג והגיע הזמן לרכוש סקייטבורד מקצועי. כשאתם בוחרים את הסקייטבורד המקצועי הנכון, יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון. הגורם החשוב ביותר הוא רמת המיומנות והניסיון שלכם. 

אם אתם רק מתחילים, אתם לא רוצים להשקיע בסקייטבורד יקר שיהיה לכם קשה מדי לשימוש, מומלץ להשקיע בסקייטבורד קומפלט אשר יענה על הצרכים שלכם.

ככל שתהיו מנוסים יותר, תוכלו להתחיל להתנסות בסוגים שונים של סקייטבורדים. אם אתה מעוניין בהחלקה ברחוב, למשל, אולי תרצה לרכוש קרש סקייטבורד קטן יותר שקל יותר לתמרון. אם אתה רוצה לעשות טריקים, עם זאת, ייתכן שתצטרך קרש סקייטבורד גדול יותר עם יותר מקום לסיבובים ותמרונים אחרים.

גודל וצורה:

חשוב לקחת בחשבון גם את הגודל והצורה של קרש הסקייטבורד שאתם בוחרים. הסקייטבורדים מגיעים במגוון גדלים, החל מקרשים קטנים שקל לסחוב, ועד ללוחות גדולים שיכולים להיות קשים יותר לתמרון. כדאי לבחור מידה שנוחה לכם לשימוש ושתתאים היטב לסוגי ההחלקה שאתם רוצים לעשות.

גם צורת הלוח חשובה. לרוב הלוחות יש צורת "ארטיק" מסורתית, אבל יש גם צורות אחרות זמינות. יש אנשים שמעדיפים צורה אחת להחלקה ברחוב ולטריקים, בעוד שאחרים פשוט מעדיפים מראה של לוח בצורה שונה. נסה עד שתמצא צורה שמתאימה לך.

קרש הסקייטבורד – חומר:

חשוב לקחת בחשבון גם את החומר של קרש הסקייטבורד. רוב הקרשים עשויים מעץ או מפלסטיק. לכל סוג של חומר יש יתרונות וחסרונות משלו, אז תצטרך לבדוק מה הכי טוב לך.

כאשר מדובר על סקייטבורדים מקצועיים קרש הסקייטבורד בנוי בדרך כלל מ-7 שכבות של עץ מייפל, אשר הוא חזק מאוד ועמיד.

גלגלים ומיסבים:

חשוב לקחת בחשבון גם את הגלגלים והמיסבים של הסקייטבורד שלך. הגלגלים צריכים להיות עשויים מחומר עמיד שיכול להתגלגל בצורה חלקה על סוגים שונים של משטחים. מיסבים עוזרים לשמור על הגלגלים מסתובבים בצורה חלקה, והם יכולים להשפיע על המהירות ויכולת התמרון של הסקייטבורד שלך.

כאשר אתה בוחר גלגלים, עליך לשקול גם את גודל הגלגל. גלגלים קטנים יותר טובים להחלקה ברחוב, בעוד שגלגלים גדולים יותר טובים יותר לביצוע טריקים או נסיעה מהירה יותר. כדאי גם לוודא שהגלגלים תואמים למיסבים שתבחרו.

ובקצרה:

יש כמה גורמים אחרים שאתה צריך לקחת בחשבון בעת ​​ביצוע קניית סקייטבורד מקצועי. גודל, צורה וחומר הקרש הם כולם שיקולים חשובים. כדאי גם לחשוב על הגלגלים והמיסבים של הסקייטבורד שלך. 

סקייטבורד מקצועי

מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה קונה סקייטבורד מקצועי

סקייטבורד הוא דרך מצוינת להתאמן ולהנות. כשאתה בוחר סקייטבורד, חשוב למצוא אחד שמתאים לרמת המיומנות והניסיון שלך. כדאי לשקול גם את הגודל, הצורה והחומר ממנו בנוי הקרש של הסקייטבורד. אם תיקח את כל הגורמים האלה בחשבון, אתה בטוח תמצא את הסקייטבורד המקצועי המושלם לצרכים שלך.

מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה קונה סקייטבורד מקצועי:

הדבר החשוב ביותר שצריך לדעת הוא איזה סוג סקייטבורד מקצועי אתה מחפש – את זה אפשר לדעת לפי סוג הסקייטר שאתה, האם אתה מעדיף לגלוש ברחוב או לעשות פעלולים. איזה גודל סקייטבורד אתה מעדיף? מומלץ לעשות מחקר שוק לפני שרצים לרכוש סקייטבורד מקצועי חדש.

לפני שתבחר באופן סופי את הסקייטבורד החדש שלך ואת הדגם הספציפי מומלץ מאוד לקרוא ביקורות. במידה ויש לך חברים שגולשים על סקייטבורד כדאי מאוד להתייעץ.

אל תתפשר על איכות חלקי הסקייטבורד השונים, סקייטבורד מקצועי הוא בדרך כלל מורכב ולכן ניתן להחליף כל חלק. תבחר רק חלקים באיכות גבוהה על מנת להנות מהרכיבה של הסקייטבורד.

עשה ואל תעשה בקניית סקייטבורד מקצועי

כדי לרכוש את הסקייטבורד המקצועי הראשון שלך. יש הרבה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון לפני ביצוע הרכישה. עשה מחקר ומצא את הקרש המתאים לצרכים שלך. ודא שאתה מכיר את סוגי הקרשים השונים הזמינים ולמה כל אחד מהם מתאים ביותר. לאחר שהחלטת, אל תשכח לקרוא את הביקורות לפני הקנייה.

בבחירת סקייטבורד מקצועי, יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון. בראש ובראשונה, אתה צריך להחליט איזה סוג של החלקה אתה רוצה לעשות. האם אתה מחפש סקייטבורד מקצועי שיכול לעשות טריקים וקפיצות, או כזה שמכוון יותר לרכיבה מסביב, לאחר שהחלטת על סוג ההחלקה על סקייטבורד שאתה רוצה לעשות, אז אתה צריך לבחון את המותגים והדגמים השונים הזמינים. ישנם מותגים רבים ושונים בחוץ, לכל אחד נקודות מכירה ייחודיות משלו. בצע מחקר וקרא ביקורות לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך. אל תתפשר על איכות.

פוסטים נוספים

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

איך סקייטבורד יכול לשנות את חייך הסקייטבורד עבר כברת דרך מאז ההתחלה הצנועה שלו בשנות החמישים בארה"ב. מה שנחשב פעם לקהילה מרדנית של בני נוער

חלקי הסקייטבורד השונים

חלקי הסקייטבורד השונים

סקייטבורד היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב מה מרכיב סקייטבורד? אם אתה כמו אנשים

שיתוף:
small_c_popup.png

צרו איתנו קשר