מהו סקייטבורד פני?

סקייטבורד פני

תוכן העניינים

פני בורד הוא סקייטבורד קטן וקל שכיף לסחוב איתך. סקייטבורד פני נהדרים למתחילים מכיוון שקל להתאזן עליהם ולשלוט בהם. הם גם נהדרים עבור סקייטרים מנוסים שרוצים קרש קטן יותר לגלוש עליו. סקייטבורד פני מגיעים במגוון צבעים ועיצובים, כך שתוכלו לבחור את הפני בורד המתאים ביותר בשבילכם.

כאשר בוחרים פני בורד, חשוב לקחת בחשבון את הגודל והמשקל של הסקייטבורד , כמו כן גם את רוחב הקרש. סקייטבורד פני בדרך כלל קצרים יותר מאשר לוחות סקייטבורד רגיל, מה שמקל עליהם בפניות. הגלגלים על גבי פני בורד הם גם קטנים יותר מאשר בסקייטבורד, מה שהופך אותם לאיטיים ויציבים יותר. סקייטבורד פני הם אופציה נהדרת לכל מי שרוצה סקייט קל לשימוש וקל במשקל שלו. פני בורד הוא מושלם כדי לשייט ברחבי העיר או בפארק.

איך לרכב על פני בורד?

פני בורד הוא אמצעי התחבורה המושלם לכל מי שמחפש דרך להתנייד בעיר במהירות ובקלות. הוא פשוט לנסיעה וניתן לקחת אותו באוטובוסים ורכבות, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור תושבי העיר.

תלמדו איך לרכב על פני בורד בעזרת המדריך הקצר הזה:

תחילה חשוב שתדעו קצת על הפני בורד עצמו לפני שאתם משתמשים בו. סקייטבורד פני עשויים מפלסטיק או פיברגלס ובדרך כלל יש להם תומכי מתכת שמחברים את הגלגלים ללוח. אורך הלוח הוא בדרך כלל כ-22 אינצ'ים ורוחבו 6 אינצ'ים. לסקייטבורד  פני יש ברוב המקרים ארבעה גלגלים בקוטר 50 מילימטר.

כדי לרכב על פני בורד, פשוט עמוד על הלוח עם הרגליים ברוחב הכתפיים ודחוף עם הרגל האחורית כדי להתחיל לזוז. כדי לפנות, פשוט הישען בכיוון שאליו אתה רוצה ללכת. כדי לעצור, פשוט בלום עם הרגל על ​​ידי גרירת הרגל על ​​הקרקע. שים לב שבתחלה מומלץ ללכת ללמוד את כל המיומנויות הללו במגרש עם גבולות או במקום סגור אחר, שים לב להשתמש בציוד מגן לסקייטבורד לפני שאתה מתחיל לגלוש על פני בורד.

פני בורד הוא דרך מצוינת להתנייד בעיר במהירות ובקלות. הוא פשוט לגלישה וניתן לקחת אותו באוטובוס וברכבת, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור תושבי העיר. למד כיצד לרכוב על פני בורד ותהנה מהשימוש היעיל שלו ומהכיף שהוא מציע.

ילד על פני בורד

איך לבחור את הסקייטבורד פני המתאים לך?

לוחות הפני יכולים להיות מהנים מאוד לרכיבה, אבל חשוב לבחור את הסקייטבורד  פני המתאים לצרכים שלך. תרצה לשקול את הגודל שלו, הצורה שלו, החומרים המשמשים בבניית הלוח שלו וכמובן המחיר שלו לפני שאתה קונה אותו. בנוסף, הקפד לקרוא על אמצעי הזהירות שאתה צריך לנקוט בעת רכיבה על פני בורד, אתה לא רוצה להיפצע.

כשזה מגיע לסקייטבורד פני, הגודל כן קובע. תרצה לבחור לוח בגודל המתאים לגובה ולמשקל שלך. אם אתה כבד מדי עבור הלוח, הוא עלול להישבר. אם אתה גבוה מדי, ייתכן שלא תוכל לשלוט בלוח בקלות ולהפך. אתה יכול לדעת שהלוח מתאים לך בכמה דרכים, או שתנסה לרכב עליו ותבדוק אם הוא נוח לך, או שתשאל את המוכר בחנות או איש מקצוע שמבין בזה.

גם צורת הלוח חשובה. חלק מהפני בורד מיועדים לרכיבה מהירה בעוד שאחרים טובים יותר לטריקים. בחר את הלוח המתאים לסגנונות הגלישה על סקייטבורד שלך.

לוחות פני עשויים בדרך כלל מחומרי פלסטיק או פיברגלס. לוחות פיברגלס נוטים להיות עמידים יותר מלוחות פלסטיק, אך הם גם יקרים יותר. בחר את החומר המתאים לתקציב ולסגנון הרכיבה שלך.

הקפד לקרוא על אמצעי זהירות לפני שאתה רוכב על הפני בורד שלך. חבוש קסדה ומגני ברכיים כדי להגן על עצמך במקרה שתיפול. ולעולם אל תרכב על הפני שלך בפקק באמצע הכביש. היצמד למדרכות ושבילי אופניים כדי להישאר בטוח יותר.

סקייטבורד פני יכולים להיות מהנים מאוד לרכיבה, אבל חשוב לבחור את הלוח המתאים לצרכים שלך. שקול את הגודל, הצורה והחומרים המשמשים בבניית הלוח לפני ביצוע הרכישה. בנוסף, הקפד לקרוא על אמצעי הזהירות שאתה צריך לנקוט בעת רכיבה על פני בורד.

מה ההבדל בין סקייטבורד פני לסקייטבורד?

מה ההבדל בין סקייטבורד פני לסקייטבורד?

אז מה ההבדל בין פני בורד לסקייטבורד? לוחות הפני נהדרים למתחילים כי קל ללמוד ולרכוב עליהם. הם גם קטנים וקלים יותר מסקייטבורד רגיל, מה שהופך אותם למושלמים לרכיבה בעיר. למרות הגודל הקטן שלהם, לוחות פני עדיין יכולים לעשות טריקים רציניים. אז אם אתם מחפשים בורד שקל ללמוד עליו וגם כיף לרכב עליו, פני בורד הוא האופציה המושלמת.

לוחות פני הם סקייטבורדים קטנים וקלים, המתאימים למתחילים או לכל מי שמחפש קרש קל לרכיבה. הם עשויים בדרך כלל מפלסטיק, עם תומכי מתכת. לוחות פני הם בדרך כלל באורך 22 אינץ' ורוחב 6 אינץ', מה שהופך אותם לקטנים בהרבה מסקייטבורד רגיל.

סקייטבורד פני הם לוח נהדר למתחילים מכיוון שהם כל כך קלים לרכיבה. גם אם מעולם לא עלית על סקייטבורד לפני כן, תוכל לרכב על פני בורד יחסית במהירות. הם גם קלים מאוד, כך שאם אתה צריך לסחוב איתך את הלוח שלך ממקום למקום, זו לא תהיה בעיה.

למרות גודלם הקטן, הפני בורד עדיין יכולים לעשות כמה טריקים רציניים. אז אם אתם מחפשים בורד שקל ללמוד עליו וגם כיף לרכב עליו, פני בורד הוא האופציה המושלמת.  חשוב שתשימו לב לכל הטיפים והאזהרות שקראתם כאן, הם יכולים לעזור לכם מאוד בקניית הפני בורד ויכולים למנוע ממכם להיפצע כשאתם רוכבים עליו.

פוסטים נוספים

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

איך סקייטבורד יכול לשנות את חייך הסקייטבורד עבר כברת דרך מאז ההתחלה הצנועה שלו בשנות החמישים בארה"ב. מה שנחשב פעם לקהילה מרדנית של בני נוער

חלקי הסקייטבורד השונים

חלקי הסקייטבורד השונים

סקייטבורד היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב מה מרכיב סקייטבורד? אם אתה כמו אנשים

שיתוף:
small_c_popup.png

צרו איתנו קשר