מהם היתרונות והחסרונות בגלישה על סקייטבורד?

מהם היתרונות והחסרונות בגלישה על סקייטבורד?

תוכן העניינים

כאשר אתה רוצה להתחיל ללמוד משהו חדש, כל דבר חדש, יעורר כמה שאלות. האם אני יכול לעשות זאת? האם אהיה טוב בזה? זה אותו דבר לגבי סקייטבורד, כילד יש לך פחות ניסיון חיים ואתה מוכן לנסות כל דבר, לכן החלטתי לכתוב את הפוסט הזה של היתרונות והחסרונות בגלישה על סקייטבורד.

מהם היתרונות של גלישה על סקייטבורד

סקייטבורד הוא אימון אירובי טוב – סקייטבורד הוא אימון אירובי טוב כי הוא יעזור לכם להיכנס לכושר ולהישאר שם. הסטייקבורדים מצוידים בגלגלים שמתגלגלים בקלות כמעט על כל משטח, מה שאומר שאפשר אפילו לעשות סקייטבורד בתוך הבית! זה הופך אותו לצורת פעילות גופנית מצוינת עבור ילדים ומבוגרים כאחד.

סקייטבורד מושך סוגים שונים של אנשים – אחרי שתתחיל לעשות סקייטבורד ותלך לסקייטפארקים תכירמהם היתרונות והחסרונות בגלישה על סקייטבורד? אנשים חדשים שיכולים להפוך לחברים קרובים מכיוון שתהיה לך אהבה משותפת – סקייטבורד.

ישנם סגנונות שונים שאפשר לשלוט בהם – הסוג הנפוץ ביותר של סקייטבורד הוא סגנון רחוב, שבו ניתן לעשות טריקים על מסילות ועל משטחים קשים כמו בטון. סוג אחר של גלישה על סקייטבורד הוא החלקה בוורט, הכוללת רמפות ובריכות לביצוע קפיצות גבוהות או התהפכות באוויר. סוג שלישי של סקייטבורד נקרא מיני רמפה החלקה, המשמשת לתרגול ביצוע טריקים אוויריים בסביבה מבוקרת יותר מאשר החלקה ברחוב. לבסוף יש גם החלקה במורד, הכוללת רכיבה במורד גבעות תלולות במהירויות גבוהות. כנסו לקרוא על סוגי גלישה בסקייטבורד.

זהו ספורט ייחודי – היתרונות של פעילות זו נמצאים בהזדמנות עבורך לאתגר את עצמך פיזית ונפשית וכן ללמוד מיומנויות חדשות אשר בסופו של דבר יעזרו לך בחיים.

אתה יכול לעשות את זה בכל מקום שיש מקום – אפילו בתוך הבית שלך אם יש לך מספיק מקום.

זה יכול להיות פורקן לכעס – כאשר כועסים, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לבצע פעילות גופנית כמו סקייטבורד כדי לשחרר חלק מהאנרגיה של הכעס. אנשים חושבים שאתה משוגע כשאתה מנסה לעשות סקייטבורד אבל זהסקייטבורד מתאים לכולם יעזור לך לשחרר קצת קיטור. סקייטבורד עזר לי עם הכעס שלי כי זה מספק תחושת חופש והתרגשות עבורי, כך שלא אצטרך לגרום לצרות במקומות אחרים.

זה מפתח קואורדינציה ושיווי משקל – אתה צריך להשתמש בזרועות וברגליים במקביל, כך שזה יעזור לך לחזק גם את השרירים האחרים. זה גם עוזר לך לשפר את היציבה שלך בגלל התדירות שבה אתה מתכופף במותניים תוך כדי אחיזה חדשה בקרקע. ככל שיש לך יותר שיווי משקל וקואורדינציה, כך קטן הסיכוי שתהיה נתון לפציעה מפעילות אחרת.

מהם החסרונות של סקייטבורד:

סקייטבורד אינו בטוח עבור אנשים שחדשים בו – סקייטבורד אינו בטוח עבור אנשים שמתחילים כי הספורט מאוד קשה ואם אתה לא יודע איך להפסיק, תמשיך עד שתפגע בעצמך. גולשי סקייטבורד בדרך כלל חובשים קסדות כדי להגן על עצמם מפציעות ראש, אבל זה עדיין מאוד קשה לפרקי הידיים, הקרסוליים, הידיים והברכיים. גולשי סקייטבורד יכולים גם להתמודד עם חתכים קלים וחבורות כשהם נופלים. מומלץ להשתמש בציוד מגן לסקייטבורד במיוחד כאשר מתחילים.

לסיכום
סקייטבורד הוא צורה מצוינת של תרגיל אירובי, אבל זה כרוך בכמה סיכונים. ראשית, גולשי סקייטבורד שחדשים בספורט עלולים להיפצע אם הם לא יודעים להפסיק כמו שצריך. לדעת איך להימנע מפציעה ולעזור לך להישאר בכושר תוך כדי כיף יהיה שימושי עבור כל סקייטבורד מתחיל או מנוסה שמחפש בילוי טוב!

סקייטבורד היא דרך מצוינת להיכנס לכושר ולהכיר אנשים חדשים שחולקים את התשוקה שלך.

פוסטים נוספים

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

איך סקייטבורד יכול לשנות את חייך הסקייטבורד עבר כברת דרך מאז ההתחלה הצנועה שלו בשנות החמישים בארה"ב. מה שנחשב פעם לקהילה מרדנית של בני נוער

חלקי הסקייטבורד השונים

חלקי הסקייטבורד השונים

סקייטבורד היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב מה מרכיב סקייטבורד? אם אתה כמו אנשים

שיתוף:
small_c_popup.png

צרו איתנו קשר