סקייטבורד לירידה במשקל

סקייטבורד לירידה במשקל

תוכן העניינים

כשזה מגיע לירידה במשקל, יש הרבה פעילויות בחוץ שיכולות לעזור לך להשיל את הקילוגרמים הלא רצויים האלה. אבל מה לגבי סקייטבורד? האם סקייטבורד לירידה במשקל הוא משמעותי? האם הבילוי האהוב הזה יכול לעזור לך להרזות? בואו נסתכל מקרוב ונגלה!

היתרונות של סקייטבורד לירידה במשקל

בנוסף להיותו שורף קלוריות נהדר, אימון סקייטבורד לירידה במשקל מציע מספר יתרונות נוספים שהופכים אותו לאידיאלי. בתור התחלה, אימון סייקטבורד בעל השפעה נמוכה על המפרקים שלך. מכיוון שהחלקה דורשת שיווי משקל וקואורדינציה, היא גם מצוינת לשיפור רמת הכושר הכללית שלך. בנוסף, גלישה על סקייטבורד היא דרך מצוינת להקל על מתח, וזה חשוב מכיוון שלחץ יכול להוביל למנגנוני התמודדות לא בריאים כמו אכילת יתר.

שורף קלוריות

אחת הסיבות העיקריות לכך שסקייטבורד הוא אימון כל כך נהדר היא בגלל שהוא שורף הרבה קלוריות. החלקה יכולה לשרוף עד 500 קלוריות לשעה! זה אומר שאם אתה מחליק רק חצי שעה ביום, אתה עלול לרדת כ- קילוגרם אחד בכל שבוע.

בונה שריר

בנוסף לשריפת קלוריות, החלקה מסייעת גם לבניית שרירים. החלקה מפעילה את כל קבוצות השרירים העיקריות ברגליים שלך, כולל הארבע ראשי, שרירי הירך והשוקיים שלך. החלקה גם עוזרת לאמץ את הידיים ואת שרירי הליבה. כבונוס, שרירים חזקים עוזרים לגוף שלך לשרוף יותר קלוריות במנוחה.

אימון סקייטבורד לירידה במשקל

מעלה את קצב הלב

אחת הדרכים הטובות ביותר לרדת במשקל היא להעלות את הדופק ולשמור עליו לתקופה ממושכת. סקייטבורד היא דרך מצוינת לעשות זאת. רק 30 דקות של אימון סקייטבורד לירידה במשקל יכולות לשרוף למעלה מ-250 קלוריות. וככל שאתה מחליק יותר, כך תשפר את הסיבולת שלך ותוכל להחליק לתקופות ארוכות עוד יותר.

משפר שיווי משקל וקואורדינציה

יתרון גדול נוסף של החלקה הוא שהיא עוזרת לשפר את שיווי המשקל והקואורדינציה שלך. הסיבה לכך היא שהחלקה מחייבת אותך להשתמש בכל השרירים ברגליים ובידיים כדי לשמור על שיווי משקל על הלוח. שיפור שיווי המשקל והקואורדינציה שלך יכול לעזור לך גם בפעילויות אחרות, כמו ריצה ומשחק כדורסל.

פעילות גופנית בעלת השפעה נמוכה

אימון סקייטבורד הוא גם צורת פעילות גופנית בעלת השפעה נמוכה, מה שאומר שהיא קלה יותר על המפרקים שלך. זה מועיל במיוחד לאנשים הסובלים מעודף משקל או השמנת יתר, מכיוון שלעיתים קרובות יש להם בעיות במפרקים שלהם עקב עודף הלחץ המופעל עליהם. אימון סקייטבורד לירידה במשקל היא דרך מצוינת להיכנס לכושר מבלי להעמיס יותר מדי על הגוף.

אתה יכול לעשות את זה בכל מקום

אחד הדברים הטובים ביותר בהחלקה הוא שאתה יכול לעשות את זה כמעט בכל מקום שיש משטח חלק. אתה לא צריך שום ציוד מפואר או מנוי לחדר כושר – פשוט קפצו על הסקייטבורד והתחילו! אתה יכול להחליק בפארק, בשכונה שלך, או אפילו במגרש חניה ריק. ואם אתם מטיילים, פשוט זרקו את הסקייטבורד שלכם למזוודה ותוכלו לחקור את היעד שלכם בצורה חדשה לגמרי.

אם אתם מחפשים דרך מהנה לרדת במשקל ולהיכנס לכושר, אל תחפשו מעבר לאימון סקייטבורד לירידה במשקל! פעילות זו יכולה לעזור לך לשרוף מאות קלוריות בשעה, לבנות שרירים ולשפר את שיווי המשקל והקואורדינציה שלך. אז למה אתה מחכה? קחו קרש והתחילו להחליק היום!

גלישה על סקייטבורד לירידה במשקל

איך להפוך את הסקייטבורד לחלק משגרת ההרזיה שלך

מחפשים דרך מהנה וייחודית להיכנס לכושר? אם כן, אז כדאי לשקול להפוך את האימון סקייטבורד לחלק משגרת ההרזיה שלך! סקייטבורד היא דרך מצוינת לשרוף קלוריות, לבנות שרירים ולשפר את שיווי המשקל והקואורדינציה. בנוסף, זה מאוד כיף! הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל.

1. השג את הציוד הנכון. אתה לא צריך הרבה כדי להתחיל לסקייטבורד, אבל תצטרך זוג נעליים טובות וקרש בגודל המתאים לך. בדרך כלל אתה יכול למצוא את שני הדברים האלה בחנות מוצרי הספורט המקומית שלך או באינטרנט.

2. התחל לאט. אל תנסה לעשות יותר מדי מוקדם מדי. פשוט החלק סביב השכונה או הפארק המקומי שלך במשך כמה דקות בכל יום כדי להתחיל. ככל שתהיה נוח יותר על הלוח שלך, אתה יכול להתחיל להגדיל את משך הזמן שאתה מחליק בכל יום.

3. שלבו תרגילים נוספים. סקייטבורד לירידה במשקל הוא אימון נהדר, אבל חשוב גם לשלב תרגילים אחרים בשגרה שלך. זה יעזור לך לרדת במשקל מהר יותר. נסה להוסיף גם כמה אימוני כוח ואימוני אירובי לתערובת.

אז למה אתה מחכה? צאו לשם והתחילו לרוץ על סקייטבורד! זוהי דרך מצוינת לרדת במשקל, להיכנס לכושר וליהנות בו זמנית. רק הקפד להתחיל לאט ולהגביר את העוצמה שלך בהדרגה כדי למנוע פציעה.

פוסטים נוספים

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

איך סקייטבורד יכול לשנות את חייך הסקייטבורד עבר כברת דרך מאז ההתחלה הצנועה שלו בשנות החמישים בארה"ב. מה שנחשב פעם לקהילה מרדנית של בני נוער

חלקי הסקייטבורד השונים

חלקי הסקייטבורד השונים

סקייטבורד היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב מה מרכיב סקייטבורד? אם אתה כמו אנשים

שיתוף:
small_c_popup.png

צרו איתנו קשר