מתי להחליף את קרש הסקייטבורד

קרשי סקייטבורד

תוכן העניינים

סקייטבורד היא דרך מצוינת לצאת וליהנות, אבל חשוב לוודא שיש לך את הציוד המתאים לרמת המיומנות שלך ולדעת איך לטפל בו. טיפול בקרש הסקייטבורד והידע של להחליף את קרש הסקייטבורד שלך חיונית להבטחת בטיחותך, כמו גם לשמור על חוויה מהנה. הנה כמה טיפים כדי לדעת מתי הגיע הזמן להיפרד מהקרש הישן שלך ולשדרג למשהו חדש.

בדוק אם יש סדקים ושבבים על קרש הסייטבורד

אחד הסימנים הנפוצים ביותר שכדאי להחליף את קרש הסקייטבורד שלך הוא אם יש סדקים או שבבים על פני המשטח. בזמן הרכיבה, הבורד שלך יסבול מבלאי רב, כך שאם אתה מבחין בסימנים גלויים של נזק, ייתכן שהגיע הזמן להחליף את קרש הסקייטבורד שלך. בעוד שבבים קלים לא נראים כמו בעיה, הם יכולים ליצור נקודות חלשות על קרש הסקייטבורד שעלולות להישבר במהלך השימוש ולגרום לפציעה חמורה.

שימו לב לעיוות או כיפוף בקרש הסקייטבורד

עיוות או כיפוף בקרש הסקייטבורד הם עוד סימן שהגיע הזמן להחליף את קרש הסקייטבורד שלך במהירות. אם במקרה אתה מבחין בעיוות או כיפוף כלשהו בעץ, אז אל תנסה לתקן את זה – סוג זה של נזק הוא בדרך כלל בלתי הפיך ועלול לגרום לקרש שלך להישבר בזמן הרכיבה. זה אולי נראה כמו רעיון טוב בהתחלה אבל, תאמינו לנו, זה יגמר רק באסון!

שימו לב לביצועים שלכם בלוח

אם אתה מגלה שהטריקים לא באים בקלות כמו קודם או שאתה מתקשה לשמור על שיווי המשקל שלך על הלוח, אז זה יכול להיות סימן שאתה צריך קרש סקייטבורד חדש. עם הזמן, קרשי סקייטבורד יכולים להגיב פחות בגלל הגיל והבלאי – אז אל תחכו עד שיהיה מאוחר מדי; החליפו למשהו חדש במוקדם ולא במאוחר!

נראה שאתה לא מצליח לאזן נכון

אם האיזון שלך על הקרש שלך פחות טוב בזמן האחרון, או אם זה מרגיש שאתה כל הזמן מתנודד גם כשאתה לא רוצה, אז כנראה הגיע הזמן להחליף את קרש הסקייטבורד שלך. אחרי הכל, הגודל והצורה של הסקייטבורד שלך חיוניים לשליטה בשיווי המשקל שלך בזמן הרכיבה – אז אם שלך כבר לא עושה את העבודה שלו כמו שצריך, אז אולי הגיע הזמן לשדרוג!

סקייטבורד היא דרך מדהימה להישאר פעיל וליהנות עם חברים. אבל הציוד המתאים הוא המפתח להבטחת ביצועים ובטיחות מקסימליים – מה שאומר שחשוב לדעת מתי הגיע הזמן לקרש סקייטבורד חדש! עם העצות האלה בחשבון, עכשיו אתה יודע מאילו סימנים לשים לב כדי לשמור על עצמך ולהבטיח רמות ביצועים אופטימליות על הלוח. אז קדימה – צאו לרחובות האלה בביטחון!

מתי להחליף את קרש הסקייטבורד

כיצד לבדוק את קרש הסקייטבורד שלך עבור בלאי

כגולש סקייטבורד, אתה יודע שקרש הסקייטבורד שלך הוא החלק החשוב ביותר בסקייט שלך. זה הבסיס שתומך בנסיעה שלך ועוזר לך לייצר כל מיני טריקים. לכן זה כל כך חשוב להסתכל מקרוב על הקרש הסקייטבורד שלך מדי פעם ולוודא שהוא במצב טוב. הנה מה שאתה צריך לדעת על בדיקת קרש הסקייטבורד שלך לבלאי ומתי להחליף את קרש הסקייטבורד.

כיצד לבדוק את קרש הסקייטבורד שלך

כשזה מגיע לבדיקת קרש הסקייטבורד שלך, ישנם שלושה אזורים עיקריים שאתה צריך להתמקד בהם – האף, הזנב והצדדים. התחל בהסתכלות על האף של הקרש שלך. מתחיל להיסדק? אם כן, זוהי אינדיקציה לכך שהעץ מתחיל להיחלש וייתכן שיהיה צורך להחליף את קרש הסקייטבורד שלך בקרוב. לאחר מכן, בדוק את הזנב של הקרש שלך. האם יש נזק משמעותי או עיוות? אלה יכולים להיות סימנים לכך שהוא זקוק להחלפה גם כן. לבסוף, תסתכל על שני הצדדים של הלוח שלך עבור סדקים או בלאי כללי.

סימני בלאי

עכשיו בואו נדון בכמה סימנים נפוצים של בלאי על קרש סקייטבורד שמצדיק להחליף את קרש הסקייטבורד. הסימן הברור ביותר הוא כאשר העץ מתחיל להיסדק לאורך שני הצדדים או ליד שני קצוות הקרש. משמעות הדבר היא שכאשר אתה קופץ ממדף או שאתה עושה תרגיל Grind, אתה מסתכן בקרע של הקרש שלך לשניים! סימנים אחרים כוללים עיוות – כאשר צד אחד של הלוח מתחיל להתעקל מעלה או מטה – כמו גם כתמים כלליים מכל השעות הארוכות הללו בחוץ.

דואגים לקרש הסקייטבורד שלך

בנוסף לבדיקת בלאי באופן קבוע, כדאי גם לטפל היטב בקרש שלך כדי להאריך את חייו זמן רב ככל האפשר. זה כולל הרחקתו ממים במידת האפשר וניקויו עם סבון עדין לאחר כל שימוש במידת הצורך (במיוחד לאחר החלקה בתנאים רטובים). כדאי גם לאחסן אותו שטוח בכל עת שאפשר במקום להישען אותו על משהו שעלול לגרום לעיוות לאורך זמן. נקיטת אמצעי הזהירות הפשוטים הללו תעזור להבטיח שהסקייטבורד שלך יחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר!

קרש סקייטבורד איכותי הוא חיוני לכל מי שמחפש לגלוש לסקייטפארק המקומי או ברחובות שלו בביטחון! לכן זה כל כך חשוב לבדוק את קרש הסקייטבורד שלך באופן קבוע ולהבין את כל סימני הבלאי כדי שתוכל להחליף את קרש הסקייטבורד  במהירות לפני שהוא הופך לבעיה במהלך מפגשי גלישה! על ידי טיפול נכון בקרש שלך ותשומת לב לכל סדקים או עיוותים המתפתחים עם הזמן, אתה יכול ליהנות מאינספור שעות גלישה מבלי לדאוג שתהיה תאונה עקב ציוד פגום! אז צאו לשם היום והתחילו לגלוש על סקייטבורד!

עיצובים מיוחדים לקרש סקייטבורד

למה כדאי לך להשקיע בקרש סקייטבורד חדש עכשיו!

סקייטבורד הוא כלי חיוני לכל מחליק, ללא קשר לגיל או רמת מיומנות. בין אם אתה רק מתחיל ובין אם אתה מחליק כבר שנים, הקרש סקייטבורד הנכון יכול לעשות את כל ההבדל. זה לא רק יעזור לך להיראות במיטבך בזמן שאתה גולש ברחובות או עושה טריקים בסקייטפארק, אבל זה גם יכול לתת לך את הביטחון לקחת את ההחלקה שלך לשלב הבא. הנה חמש סיבות מדוע להשקיע היום בקרש סקייטבורד חדשה היא רעיון מצוין!

1. עמידות

גלישה על סקייטבורד יכולה להשפיע מאוד על הציוד שלך, לכן חשוב שיהיה לך קרש עמיד ועמיד לאורך זמן. קרשי סקייטבורד חדשים עשויים מחומרים איכותיים העומדים בפני בלאי טוב יותר מקרשים ישנים יותר. זה אומר שלא תצטרך להחליף את קרש הסקייטבורד שלך לעתים קרובות כל כך, וזה יחסוך לך זמן וכסף בטווח הארוך.

2. ביצועים

עם קרש סקייטבורד חדש, לא רק שתראה טוב בזמן החלקה, אלא גם תרגיש בטוח יותר! לוחות חדשים יותר מעוצבים עם צורות קעורות משופרות ומאפייני גמישות המעניקים לסקייטרים יותר שליטה על הקרשים שלהם בעת ביצוע טריקים ותמרונים אחרים. הביצועים המשופרים האלה עוזרים לסקייטרים להפיק יותר מהרכיבות שלהם, מה שמקל על לקחת דברים לשלב הבא.

3. סגנון

כשזה מגיע לסגנון, שום דבר לא מנצח עם קרש סקייטבורד חדש לגמרי! ישנם טונות של עיצובים וצבעים שונים הזמינים היום בשוק, המעניקים לגולשים שפע של אפשרויות כשזה מגיע לבלוט מהקהל עם הקרש סקייטבורד שלהם. בין אם אתה רוצה משהו עדין או צעקני (או משהו באמצע!), בטוח יש משהו שמתאים לטעם שלך בצורה מושלמת!

4. ערך

השקעה בקרש סקייטבורד חדש יכולה לחסוך לך כסף בטווח הארוך! קרשי סקייטבורד רבים מגיעים היום עם אחריות שמכסה דברים כמו פגמים מהיצרן או נזקים שנגרמו משימוש רגיל, כלומר אם משהו ישתבש עם הקרש שלך בהמשך הדרך, לא תצטרך לשלם מכיסך עבור תיקונים או להחליף את קרש הסקייטבורד. בנוסף, מכיוון שקרשי סקייטבורד חדשים יותר נוטים להחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר ישנים יותר (עקב טכניקות בנייה משופרות), הם מספקים תמורה טובה יותר לכסף מאשר דגמים ישנים יותר – מצב של win-win!

5. איכות

אחרון חביב, השקעה בקרש סקייטבורד חדש מבטיחה שתקבלו מוצר איכותי בכל פעם. כאשר קונים חדש לגמרי מקמעונאי מורשה (ולא בשימוש על ידי מישהו אחר), אתה יודע בדיוק באיזה סוג של חומרים נעשה שימוש בבנייתו ועד כמה חומרים אלה עומדים בפני בלאי לאורך זמן – מה שיכול להיות מידע רב ערך עבור סקייטרים רציניים שרוצים שהציוד שלהם יחזיק מעמד לשנים הבאות!

בין אם אתם רק מתחילים להחליק או כבר מחשיבים את עצמכם כסקייטרים מומחים, תמיד כדאי לשקול להחליף את קרש הסקייטבורד לקרש סקייטבורד חדש! לא רק שקרשים חדשים יותר נראים נהדר הודות לעיצובים וסכימות צבעים מסוגננות הזמינות כיום, אלא שהם גם מתפקדים טוב יותר מאי פעם בגלל טכנולוגיות משופרות בשימוש במהלך הייצור.

בנוסף, עם אחריות על דגמים רבים וטכניקות בנייה ממושכות יותר בהשוואה לקרשי סקייטבורד ישנים יותר, קרשים אלו מציעים תמורה מצוינת גם לכסף ולא תצטרכו להחליף את קרש הסקייטבורד לזמן רב!

קרש סקייטבורד בשמש

פוסטים נוספים

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

איך סקייטבורד יכול לשנות את חייך הסקייטבורד עבר כברת דרך מאז ההתחלה הצנועה שלו בשנות החמישים בארה"ב. מה שנחשב פעם לקהילה מרדנית של בני נוער

חלקי הסקייטבורד השונים

חלקי הסקייטבורד השונים

סקייטבורד היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב מה מרכיב סקייטבורד? אם אתה כמו אנשים

שיתוף:
small_c_popup.png

צרו איתנו קשר