יסודות הסקייטבורד למתחילים

מצא קהילת סקייטבורד תומכת

תוכן העניינים

האם אתה מוכן להתחיל להתגלגל? אם אי פעם רצית ללמוד את יסודות הסקייטבורד, עכשיו זה הזמן המושלם. בין אם אתה מבוגר, נער או ילד המחפש ללמוד את הספורט והתחביב המדהימים האלה, יש כמה יסודות שכל מתחיל צריך לדעת. המשך לקרוא כדי לגלות מה אתה צריך כדי להתחיל במסע הסקייטבורד שלך!

התחל עם הציוד הנכון

אחד מיסודות הסקייטבורד הראשונים שצריך ללמוד ולהבין בהם הוא הציוד הנכון. תרצו סקייטבורד איכותי העונה על רמת המיומנות והתקציב שלכם. ישנם מספר סוגים של סקייטבורדים זמינים, מקרוזר קצר ועד ללונגבורדים חופשיים ארוכים יותר. כמו כן, קחו בחשבון את סוג הגלגלים שמגיעים עם הסקייטברוד – הן מבחינת גודל והן מבחינת קשיות – וכן כל מאפיינים נוספים כמו גריפ טייפ או risers (הפועלים כבולמי זעזועים). כדאי גם להשקיע  בקסדה טובה, מגני מרפקים וברכיים, ומגני פרק כף היד להגנה נוספת בזמן הלמידה.

למד מיומנויות וטכניקות בסיסיות

ברגע שיש לך את הציוד המתאים, הגיע הזמן להתחיל ללמוד את יסודות הסקייטבורד המכילים מיומנויות וטכניקות בסיסיות. התחל בתרגול שיווי משקל על ידי עמידה על הקרש עם שתי הרגליים בו זמנית. ככל שהביטחון העצמי שלך גדל, כדאי להתחיל ולתרגל פנייה ימינה ושמאלה על ידי הסטת משקלך על רגל אחת בכל פעם. לאחר ששלטת בתנועות אלו, עברו לתמרונים מתקדמים יותר כגון ollies (קפיצה מהקרקע), kickflips (סובב את הלוח תוך כדי קפיצה לאוויר) וגריינדים (החלקה על פני משטח משני צידי הצירים של הקרש שלכם). זה אולי נראה מאיים בהתחלה אבל היו סבלניים – כולם היו צריכים להתחיל איפשהו!

אישה לומדת את יסודות הסקייטבורד

מצא את קהילת הסקייט שלך

אחת מהיסודות הסקייטבורד היותר מיוחדים בספורט זה הוא מציאת הקהילה שלך – אלה שחולקים את התשוקה שלך לסקייטבורד – בין אם זה קהילה מקוונת או חבר'ה שאתה מכיר מהסקייטפארק העירוני. קהילות מקוונות יכולות לספק עצות מועילות, קהילות אלה כוללות מחליקים מנוסים שיכולים לעזור להדריך מתחילים במסעם אל הספורט/תחביב המרגש הזה. ניתן למצוא קהילות אישיות גם בפארקים מקומיים או אפילו בתחרויות מאורגנות ברחבי ערים בארץ ובהעולם בהן מחליקים מתאספים לזמנים מהנים ולתחרות ידידותית. לא משנה איזה סוג של קהילה עובד הכי טוב עבורך, הם משאבים יקרי ערך בכל הנוגע לשליטה במיומנויות סקייטבורד ולהתחבר לאנשים אחרים בעלי דעות דומות שרק רוצים ליהנות מהרכיבה על הקרשים שלהם יחד!

הכנה להחלקה היא תהליך מרגש שדורש ידע, הכנה, סבלנות – אבל הכי חשוב – התלהבות! עם קצת מחקר על איזה ציוד הכי מתאים לך בתוספת תרגול, תרגול, תרגול; כל אחד יכול להיות מיומן ביסודות הסקייטבורד לא משנה גילו או רמת הניסיון שלו. ואל תשכח לבנות מערכות יחסים עם אחרים שחולקים תחומי עניין דומים; זה ללא ספק יוסיף שכבה נוספת של כיף כאשר לומדים טריקים חדשים או פשוט נהנים מיום בחוץ על הלוח שלך עם חברים!

סקייטבורד לכל הגילאים: היתרונות מוסברים

סקייטבורד הוא ספורט שיכול להועיל לאנשים בכל הגילאים. לא רק שזו צורה מצוינת של פעילות גופנית, אלא שהיא גם דרך מצוינת לטפח יצירתיות ולבנות ביטחון עצמי. אם אי פעם היית סקרן לגבי סקייטבורד, קרא עוד על היתרונות הרבים שפעילות מהנה זו יכולה להציע בכל גיל!

פעילות גופנית

סקייטבורד היא צורה מהנה של פעילות גופנית, והיא יכולה לעזור לאנשים להיות פעילים יותר פיזית. זה כרוך בהרבה כוח ליבה כמו גם שיווי משקל וקואורדינציה, מה שעוזר לשפר את הכושר הגופני הכללי. בנוסף, על גולשי סקייטבורד ללמוד טכניקות מתאימות כדי לבצע טריקים בבטחה; זה הופך את הפעילות למועילה אפילו יותר מנקודת מבט פיזית.

יצירתיות ופתרון בעיות

לימוד סקייטבורד הכולל את יסודות הסקייטבורד עוזר לילדים לפתח כישורי פתרון בעיות יצירתיים. הם חייבים להשתמש בניסוי וטעייה כדי להבין איך לעשות טריקים למתחילים או תמרונים שונים עם הלוח שלהם. זה מעודד אותם לחשוב מחוץ לקופסה ולהמציא פתרונות שאולי לא מובנים מאליהם במבט ראשון. בנוסף, שליטה בטריקים חדשים מעניקה לילדים תחושה של הישג, מה שמגביר את ההערכה העצמית והביטחון שלהם גם בתחומי חיים אחרים.

אינטראקציה חברתית ובניית קהילה

סקייטבורד הוא לא רק פעילות אינדיבידואלית – זו גם דרך מצוינת עבור אנשים בכל הגילאים ליצור אינטראקציה זה עם זה ולבנות מערכות יחסים בתוך הקהילה. בין אם זה השתתפות בשיעורים קבוצתיים או השתתפות בתחרויות מקומיות, לגולשי סקייטבורד יש המון הזדמנויות לפגוש אנשים חדשים תוך חידוד הכישורים שלהם על הסקייטבורד. זה נותן לילדים הזדמנות להכיר חברים שחולקים תחומי עניין דומים וליצור קשרים מתמשכים עם חברי הקהילה שלהם.

אם אתם מחפשים פעילות מרתקת שתועיל לילדים ולמבוגרים כאחד, אל תחפשו מעבר לסקייטבורד! סקייטבורד מציעה פעילות גופנית, מטפחת יצירתיות, בונה ביטחון עצמי, מספקת אינטראקציה חברתית ויוצרת קשרים קהילתיים – כל זאת תוך כדי הנאה רבה! אז תתכוננו לקצת כיף על גלגלים – בסקייטבורד יש משהו נהדר לכולם!

ילד לומד לגלוש על סקייטבורד ולהנות

5 צעדים פשוטים כדי להפוך למאסטר סקייטבורד בכל גיל!

סקייטבורד קיים כבר עשרות שנים, וזו דרך מצוינת להישאר פעיל וליהנות. זה לא משנה אם אתה מבוגר, נוער או ילד. סקייטבורד הוא תמיד פיצוץ! אבל אם אתה לא יודע מה אתה עושה, זה יכול להיות קשה להבין את זה. עם זאת, אל תדאג, כי עם חמשת העצות הפשוטות האלה תתחיל ללמוד את יסודות הסקייטבורד ולהתחיל לגלוש תוך זמן קצר!

1. התחל עם יסודות הסקייטבורד

הטיפ החשוב ביותר לשליטה בסקייטבורד הוא להתחיל עם יסודות הסקייטבורד. לפני שתוכל לעשות טריקים או פעלולים, אתה צריך ללמוד איך לעמוד נכון על הקרש סקייטבורד שלך ולתמרן אותו. קח את הזמן שלך ללמוד כיצד לשלוט בסקייטבורד שלך על ידי תרגול תמרונים קצרים על קרקע שטוחה לפני נסיונות רמפות או קפיצות כלשהן.

2. תרגיש נוח עם הסקייטבורד שלך

עכשיו כשאתה יודע איך לפנות על הסקייטבורד שלך, הגיע הזמן להיות נוח עם זה. התחילו ברכיבה על משטחים שונים (מדרכה, עפר, דשא) ותרגלו פנייה ועצירה לכיוונים שונים מבלי ליפול. ברגע שאתה מרגיש בנוח לרכוב על הלוח שלך לכל הכיוונים והמשטחים, אז הגיע הזמן לעבור לטריקים ופעלולים מתקדמים יותר.

3. איזון משקלך

איזון הוא אחד מיסודות הסקייטבורד החשובים ביותר כאשר לומדים סקייטבורד. כדי להישאר מאוזן בזמן ביצוע טריקים, ודא שהמשקל שלך מפוזר באופן שווה בכל הגוף שלך בכל עת. בעת ביצוע פניות או קפיצות, העבר את המשקל שלך כך שהוא נוטה לכיוון הנסיעה לשליטה מרבית על התנועות שלך. זה יעזור למנוע נפילות ופציעות ובמקביל גם נותן לך יותר יציבות בעת טריקים או פעלולים נחיתה.

4. תרגול, תרגול, תרגול

כמו בכל דבר אחר בחיים – תרגול עושה את זה מושלם! אם יש משהו ספציפי שאתה רוצה ללמוד (טריק או מיומנות מסוימת), חלק את הטריק לשלבים קצרים יותר כך שתוכל להתמקד בכל חלק בנפרד עד שהם הופכים לטבע שני עבורך לפני שתחבר את כולם יחד כמו חתיכת פאזל לטריק/סט מיומנויות שלם אחד!

5. תהנו והישארו בטוחים

יסודות הסקייטבורד כוללים הרבה יסודות טכניים אבל היסוד החשוב מכולם הוא תהנו בסקייטבורד אבל תמיד תזכרו קודם כל את הבטיחות! לבש ציוד מגן כגון קסדות ורפידות כשאתה מנסה פעלולים או כישורים חדשים, כך שאם משהו אכן ישתבש – לפחות לא יהיו מעורבות פציעות גדולות!

בין אם אתה רוצה לשלוט בסקייטבורד רק בשביל הכיף או כספורט תחרותי – אנו מקווים שחמשת העצות הללו יעזרו לך להתחיל במסלול הנכון לקראת הפיכתך למאסטר החלקה אמיתי! לא משנה באיזו קבוצת גיל או רמת מיומנות – כל אחד יכול לעסוק בסקייטבורד וליהנות מהיתרונות הרבים שלו – אז אל תחכו יותר – צאו לשם היום והתחילו לקרוע את הרחובות האלה כמו שלא היה מעולם!

חברים גולשים על סקייטבורד

צור סביבת סקייטבורד מושלמת לכל הגילאים!

סקייטבורד היא דרך מצוינת להישאר פעיל, ליהנות ולחקור את הסביבה שלך. בין אם אתה מבוגר או ילד, הקמת סביבת הסקייטבורד המושלמת יכולה להיות אתגר. מבחירת המקום הנכון ועד לבחירת ציוד הבטיחות הנכון, יש הרבה על מה לחשוב. הנה כמה טיפים כיצד להגדיר את סביבת הסקייטבורד המושלמת לכל גיל.

בחר את הנקודה הנכונה

מציאת המקום הנכון להחלקה חיונית לחוויה מהנה. אם אתם מחליקים בתוך הבית, ודאו שיש מספיק מקום לכולם ושאף אחד לא מעד אחד על השני בזמן ההחלקה. אם אתה מחליק בחוץ, חפש משטחים שטוחים ללא סלעים או מהמורות שעלולים לגרום למישהו להיפצע (לפחות בשלב ההתחלתי שאתה לומד את יסודות הסקייטבורד). ודא שאף מכוניות לא נוסעות על פני כך שהמחליקים לא יהיו בסכנה להיפגע מרכבים.

ציוד בטיחות הוא חובה

ציוד בטיחות חיוני בכל הנוגע לסקייטבורד, ציוד מגן חשוב לא רק בעת למידת יסודות הסקייטבורד אלא גם לגולשים מתקדמים. יש לחבוש קסדות בכל עת ומגני ברכיים ומגני מרפקים יכולים לסייע בהגנה מפני נפילות ושריטות. חשוב גם לוודא שכל הציוד שלכם תקין לפני היציאה לרחובות או לסקייטפארק; קצוות חדים על לוחות או גלגלים עלולים להוביל לפציעות חמורות אם לא תבדקו את הציוד באופן קבוע. לבסוף, בחר נעליים עם אחיזה טובה כדי שלא יחליקו מהסקייטבורד בזמן ביצוע טריקים.

תהנה ותהיה מכבד

והכי חשוב, תהנה! סקייטבורד צריך להיות בבחינת דרכים יצירתיות לנוע בסביבה שלך ולהנות עם חברים (או לבד!). זכור תמיד לכבד את הזולת ואת סביבתך. אל תפגע ברכוש ציבורי או תשאיר מאחור כל אשפה מההפעלה שלך! חשוב גם לזכור שלכל אחד יש רמות מיומנות שונות; לעולם אל תלחץ על מישהו לעשות משהו שלא נוח לו לעשות או שהוא לא מוכן אליו פיזית, תזכיר לאנשים שלומדים את יסודות הסקייטבורד זה דורש תרגול וסבלנות!

סקייטבורד יכול להיות דרך מדהימה עבור כל הגילאים להישאר פעילים ולחקור את הסביבה שלהם בדרכים יצירתיות! עם המקום הנכון, ציוד בטיחות, כבוד כלפי אחרים, והרבה סבלנות/תרגול כל אחד יכול ליהנות מסקייטבורד ללא קשר לגיל או רמת מיומנות! אז למה אתה מחכה? צאו לשם והתחילו לגלוש עוד היום!

גלישה על סקייטבורד עם חברים

לכבוש פחד וחרדה ולמד את יסודות הסקייטבורד היום!

לימוד מיומנות חדשה יכול להיות מאיים, אבל זה לא חייב להיות. לא משנה באיזה גיל אתה, לימוד יסודות הסקייטבורד זאת חוויה מהנה ומתגמלת. אבל פחד וחרדה לעולם לא צריכים לעמוד בדרכה של הזדמנות למידה כלשהי. בואו נפרט כיצד תוכלו להתגבר על פחד וחרדה תוך כדי לימוד סקייטבורד.

תתחיל בקטן

כשזה מגיע לכיבוש הפחד מהלא נודע, לפעמים הדרך הטובה ביותר היא לנקוט בצעדים קטנים. אתה לא צריך להתחיל בלנסות את הטריקים הקשים ביותר ביום הראשון שלך – רק להתמקד בשליטה ביסודות הסקייטבורד כמו איזון ופניות. ברגע שאתה מרגיש בנוח עם יסודות הסקייטבורד ומרגיש מוכן ב100%, אתה יכול לאט לאט לבנות את רפרטואר מיומנויות הסקייטבורד שלך. גישה מצטברת זו חלה על כל הרמות של גולשים, מגולשים מתחילים ועד מנוסים יותר.

הפוך את הבטיחות בראש סדר העדיפויות

בטיחות תמיד צריכה להיות בראש סדר העדיפויות בעת גלישה על סקייטבורד – לא משנה הגיל או רמת המומחיות שלך. ודא שאתה יודע את הגבולות שלך לפני שתנסה להכפיל או לקפוץ – ואם משהו לא מרגיש נכון, עצור מיד! חשוב גם ללבוש ציוד מגן כגון קסדות, מגני מרפקים ומגני ברכיים ליתר ביטחון. נקיטת אמצעי זהירות אלה תסייע להבטיח שתישאר בטוח בזמן ההחלקה ותפחית את הסבירות לפציעה או תאונות שיתרחשו במהלך האימונים שלך.

מצא קהילה תומכת

אף אחד לא נהנה להיכשל או לעשות טעויות, אבל למרבה הצער, זה חלק מהלמידה כיצד לעשות כל דבר חדש – כולל סקייטבורד! אל תתנו לזה להרתיע אתכם מלהתקדם במסע שלכם; במקום זאת, חפש תמיכה מחברים ובני משפחה שרוצים לראות אותך מצליח במאמצים שלך – גם אם הם לא מבינים בסקייטבורד בעצמם! בנוסף, בדוק קהילות מכוונות באינטרנט כמו קהילת סקייטבורד ישראל בפייסבוק המוקדשים במיוחד לעזור לאנשים ללמוד איך לסקייטבורד – יש הרבה בחוץ אז נצל אותם! עם תמיכה מהסובבים אותנו נוכל להפוך למחליקים טובים יותר מהר יותר – בנוסף גם המוטיבציה הנהדרת שלו!

ללמוד איך לסקייטבורד לא חייב להיות מפחיד או מאיים – עם נחישות וקהילה תומכת מאחוריך, כל אחד יכול להפוך לסקייטר מומחה תוך זמן קצר! אל תיתן לפחד לעצור אותך בכל הנוגע להשגת היעדים שלך – התחל בקטן, שים את הבטיחות בראש סדר העדיפויות, וחפש תמיכה מאחרים שרוצים שתצליח – הצעדים הפשוטים הללו יסייעו להבטיח הצלחה תוך זמן קצר!

פוסטים נוספים

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

איך סקייטבורד יכול לשנות את חייך הסקייטבורד עבר כברת דרך מאז ההתחלה הצנועה שלו בשנות החמישים בארה"ב. מה שנחשב פעם לקהילה מרדנית של בני נוער

חלקי הסקייטבורד השונים

חלקי הסקייטבורד השונים

סקייטבורד היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב מה מרכיב סקייטבורד? אם אתה כמו אנשים

שיתוף:
small_c_popup.png

צרו איתנו קשר