איך לגלוש על פני בורד

איך לגלוש על פני בורד

תוכן העניינים

איך לגלוש על פני בורד בפעם הראשונה

האם אי פעם רצית ללמוד איך לגלוש על פני בורד? אם כן אז יש לך מזל גלישה על פני בורד היא למעשה די פשוטה ברגע שאתה מבין את היסודות ומתאמן קצת. בנוסף, זו דרך נהדרת ליהנות ולהתאמן. הנה מה שאתה צריך לדעת על גלישה על  הפני בורד שלך:

תחילה, בואו נדבר על הציוד, פני בורד הוא סוג של סקייטבורד קטן וקל במשקל. יש לו שני חלקים בסיסיים – הקרש והחיבורים. הקרש הוא החלק העיקרי של הפני בורד שאתה עומד עליו, בעוד שהחיבורים משמשים כתמיכה לגלגלים. כמו כן, עליך להקפיד ללבוש ציוד מגן לסקייטבורד כגון קסדה ומגני ברכיים בעת גלישה על הפני בורד שלך.

נמשיך עם תרגול, ברגע שיש לך את כל ציוד הבטיחות שלך, זה הזמן להתחיל ללמוד איך לגלוש על פני בורד. התחל בעמידה על הקרש שלך עם רגל אחת לפני השנייה (רגל ימין מקדימה אם אתה ימני ברגליים, כלומר הרגל החזקה מקדימה). כשאתה מאזן את עצמך, תרגל "שאיבה" על ידי דחיפה כלפי מטה בצד אחד של כף הרגל שלך תוך כדי הרמה בצד השני, (כלומר הרם את החלק הקדמי של הפני בורד בעזרת הרגל האחורית). זה יעזור לך לשמור על שיווי המשקל שלך וייתן לך מושג כמה לחץ להפעיל בעת הגלישה.

לאחר מכן, העבר את המשקל שלך על רגל אחת בכל פעם תוך שמירה על כפות הרגליים בגובה אחת עם השנייה, כך שהן לא יתחככו זו בזו או יחליקו מסרט האחיזה על גבי הקרש. ברגע שאתה מרגיש בנוח עם התנועה הזו, נסה לפנות שמאלה או ימינה על ידי העברה של כל משקלך על רגל אחת ולאחר מכן חזרה על שתי הרגליים בבת אחת תוך כדי פנייה לכל כיוון. הקפד לא להישען יותר מדי קדימה או אחורה בעת פנייה, שמור על מרכז שיווי המשקל שלך על שתי הרגליים בכל רגע.

התחל לאט לאט לצבור מהירות על ידי דחיפה מרגל אחת בכל פעם עד שתגיע למהירות גלישה נוחה. עכשיו כשאתה יודע להישאר מאוזן ולשלוט בפניות, זה תלוי בך, אתה יכול להתאמן עד שתהפוך לרוכב מומחה.

לפני שנמשיך הלאה, בואו נדבר על בטיחות, בטיחות קודמת לכל. כשזה מגיע לגלישה על הפני בורד שלך, חשוב ללבוש ציוד מגן כגון קסדה, מגני מרפקים ומגני ברכיים. הקפד גם לנעול נעליים עם אחיזה טובה על מנת להישאר מאוזן על הפני בורד שלך. ברגע שיש לך את כל ציוד הבטיחות שלך בבדיקה, הגיע הזמן להתכונן לנסיעה של חייך.

טריקים וטכניקות

לאחר שלמדת איך לגלוש על פני בורד ואתה שולט באיזון הבסיסי, הגיע הזמן להתחיל לפתח טריקים וטכניקות מורכבות יותר. זה כולל סיבוב על פינות וביצוע סיבובי בעיטה מרמפות. לימוד הטריקים הללו עשוי לקחת קצת זמן מכיוון שהם דורשים דיוק וזריזות על מנת לבצע אותם בבטחה מבלי ליפול מהפני בורד שלך או לפגוע בעצמך בתהליך. עם זאת, עם מספיק תרגול, כל אחד יכול ללמוד איך לגלוש על פני בורד כמו מקצוען.

ילד קטן גולש על פני בורד בבית

אביזרים חיוניים לגולשי פני בורד

אם כבר למדת איך לגלוש על פני בורד ואתה גולש מיומן, החיים שלך נעשו הרבה יותר קלים. יש הרבה אביזרים בחוץ כדי להפוך את הגלישה שלך לנוחה, בטוחה ומסוגננת יותר. אבל איזה מהם כדאי לקנות? החל מקסדות ועד נורות LED ואפילו תיקי פני בורד, להלן מוצרים ואביזרים חיוניים לרוכבי פני בורד:

קסדות

לפני שאתה מתחיל ללמוד איך לגלוש על פני בורד את הצריך לדעת שהאביזר החשוב ביותר עבור כל גולש פני בורד הוא קסדה. גם אם אתה רוכב מנוסה, חיוני שתחבוש קסדה כדי להגן על עצמך מכל נפילות או תאונות אפשריות. הקפד לבחור אחת שמתאימה בנוחות ובבטחה על הראש שלך, וודא שהיא עומדת בתקני בטיחות.

נורות לד

אם אתה מתכנן ללמוד איך לגלוש על פני בורד בלילה, אז אתה בהחלט יכול להשקיע בכמה נורות LED. לא רק שהן מקלות על אנשים אחרים לראות לאן אתה רוכב, אלא שהן גם גורמות לנסיעה שלך להיראות מסוגננת יותר. בנוסף, עם האורות הנכונים מותקנים על הפני בורד שלך, ניתן לראות אותך ממרחק של עד 100 מטרים.

ילדים עם פני בורד

תיקי פני בורד

אל תשכח את החשיבות של תיק פני בורד טוב. בין אם אתה צריך משהו קטן רק לסחוב דברים חיוניים או משהו גדול יותר לנסיעות בינעירוניות, התיק הנכון יעשה את כל ההבדל במידת הנוחות והיעילות של הנסיעה שלך. בנוסף, עם כל כך הרבה סגנונות זמינים בימים אלה, למצוא תיק שמתאים לסגנון האישי שלך לא צריך להיות קשה מדי.

גריפ טייפ של פני בורד

גריפ טייפ הוא אביזר חיוני עבור כל רוכב פני בורד. הוא מספק אחיזה נוספת כך שלא תחליק מהקרש בזמן הגלישה. בנוסף, זה מאפשר לך להתאים אישית את הלוח שלך עם עיצובים וצבעים שונים. הקפד לא לחסוך באיכות בעת רכישת קלטת גריפ מכיוון שזה יכול להשפיע על הביצועים שלך עם הפני שלך.

חלקי חילוף

עוד אביזר נהדר להשקיע בו הוא חלקי חילוף לפני בורד שלך. כמו בכל סוג של סקייטבורד, יגיע הזמן שבו חלקים מסוימים יצטרכו חילוף עקב בלאי. שמירה על כמה חלקים נוספים בהישג יד יכולה לחסוך לך הרבה כסף (וכאבי ראש) בהמשך הדרך, בכך שהיא מאפשרת לך להחליף חלקים בלויים במהירות ובקלות. חלקי חילוף פופולריים כוללים קרש, גלגלים, ברגים ותומכים, סרט אחיזה, מגנים ועוד.

פוסטים נוספים

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

איך סקייטבורד יכול לשנות את חייך הסקייטבורד עבר כברת דרך מאז ההתחלה הצנועה שלו בשנות החמישים בארה"ב. מה שנחשב פעם לקהילה מרדנית של בני נוער

חלקי הסקייטבורד השונים

חלקי הסקייטבורד השונים

סקייטבורד היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב מה מרכיב סקייטבורד? אם אתה כמו אנשים

שיתוף:
small_c_popup.png

צרו איתנו קשר