סקייטבורד או סרף סקייט

סקייטבורד או סרף סקייט

תוכן העניינים

סרף סקייט הם טרנד עולה בימים אלה, אבל האם הם באמת הרבה יותר טובים מסקייטבורד? המשיכו לקרוא והחליטו האם מתאים לכם סקייטבורד או סרף סקייט.

סקייטבורד

סקייטבורדים הם הבחירה הקלאסית בכל הנוגע לקרשי סקייטבורד. הם קיימים כבר עשרות שנים והם מושלמים לביצוע טריקים ולשייט ברחבי העיר. אם אתם מחפשים להיכנס לסקייטבורד, יש המון סוגים שונים של סקייטבורד לבחירה – מלונגבורד ועד מיני קרוזר, בהחלט יש בורד המושלם עבורכם.

סרף סקייט

סרף סקייט הן המצאה חדשה יותר, אבל הן כבר הופכות פופולריות בקרב גולשים שרוצים לדמות גלישה בים. ל-Surfskates עיצוב רחב וקצר יותר שהופך אותם ליציבים יותר מסקייטבורדים רגילים, ויש להם גם גלגלים קרובים יותר זה לזה כך שהם יכולים לבצע פניות חדות יותר. זה הופך אותם לאידיאליים לרכיבה בסגנון גילוף וגלישה.

סקייטבורד או סרף סקייט ?

סקייטבורד או סרף סקייט

ישנם שני סוגים עיקריים של סקייטבורד: סקייטבורד מסורתי וסרפ סקייט. לשניהם יש יתרונות ייחודיים משלהם שהופכים אותם נהדרים לרכיבה, אבל איזה מהם מתאים לך?

סקייטבורדים קיימים כבר עשרות שנים, ולא בכדי. הם מגוונים, עמידים וזולים יחסית. אתה יכול לעשות כל מיני טריקים על סקייטבורד, והם נהדרים להסתובב בעיר. עם זאת, סקייטבורד יכול להיות קשה לרכוב בחול או במים.

סרפ סקייט, הם רחבים וכבדים יותר מסקייטבורד רגיל, מה שהופך אותם ליציבים יותר. לסרפ סקייט יש גם סנפירים מיוחדים בחלק התחתון שעוזרים לך להסתובב ולחצוב כמו שאתה עושה על גלשן. 

סקייטבורד או סרף סקייט: מה מתאים לך?

זו השאלה האולטימטיבית: מה עדיף, סקייטבורד או סרף סקייט? שתי הפעילויות מהנות במיוחד, אבל יכול להיות רק מנצח אחד. כדי לעזור לך להחליט, אנחנו מעמידים סקייטבורד מול סרפ סקייט בעימות עם פרופורציות אפיניות. המשך לקרוא כדי לראות איזו פעילות יוצאת בראש!

חברות נהנות על סקייטבורד

היתרונות והחסרונות של סקייטבורד

יתרונות: זה אימון נהדר

סקייטבורד היא דרך מצוינת להתאמן. זה בעל השפעה נמוכה, אז זה קל על המפרקים, וזה באמת ממריץ את הלב. יתרה מכך, החלקה ברחבי העיר היא דרך מצוינת לחקור את הסביבה שלך.

נגד: תמיד קיים סיכון לפציעה

בכל פעם שאתה משתתף בפעילות גופנית, תמיד קיים סיכון לפציעה. עם זאת, סקייטבורד טומן בחובו סיכון גבוה יותר לפציעה מאשר פעילויות אחרות. עם זאת, כל עוד ילדים לובשים את ציוד הבטיחות המתאים – כולל קסדה, מגני מרפקים ומגני ברכיים – ניתן למזער את הסיכון.

יתרונות: זה מלמד איזון וקואורדינציה

מכיוון שגלישה על סקייטבורד דורשת שיווי משקל וקואורדינציה טובים, היא למעשה יכולה לעזור לשפר את המיומנויות הללו. זה יכול לעבור לפעילויות וספורט אחרים, מה שהופך את ילדך לטוב יותר בפעילות גופנית.

נגד: זה יכול להיות יקר

בהתאם לסגנון הגלישה על סקייטבורד שהילד שלך רוצה לעשות, סקייטבורד עשוי להיות יקר. לוח טוב עצמו יכול לעלות למעלה מ-600 שקל, ואז אתה צריך לקחת בחשבון את העלות של ציוד בטיחות, שיכול להצטבר במהירות. למרבה המזל, יש דרכים לחסוך כסף על ציוד סקייטבורד (כמו קניית לוחות משומשים או קניות למכירות), אבל זה משהו שצריך לזכור.

היתרונות והחסרונות של סרף סקייט

היתרונות של סרף סקייט

1. אתה יכול לעשות את זה בכל מקום! כל מה שאתה צריך זה קרש וקצת מדרכה. 

2. זה אחלה תרגיל. החלקה היא אימון נהדר, והוספת אלמנט האיזון שמגיע עם החלקה על סרף סקייט רק הופכת את זה להרבה יותר מאתגר (בצורה טובה).

3. זו דרך מצוינת ללמוד שיווי משקל וקואורדינציה. אם אתה חושב להתחיל לגלוש, החלקה על היבשה תחילה יכולה לעזור לך לבנות את השרירים הדרושים לך לחתירה ולצצה על הגלשן שלך.

החסרונות של סרף סקייט

1. זה יקר. סרף סקייט טוב יכול לעלות אלפי שקלים, ואם אתה מחליק על המדרכה, תרצה לקנות כמה כפפות מרופדות ואולי כמה מגיני מרפקים וברכיים כדי להגן על עצמך מנפילות.

2. אתה צריך קרקע ישרה. מדרכות או רחובות לא אחידים יכולים להיות מסוכנים על סקייטבורד, שלא לדבר על סרף סקייט! ודא שאתה מחליק באזור עם מדרכה חלקה לפני שאתה מנסה את זה.

3. זה דורש תרגול (בדיוק כמו גלישה רגילה). אל תצפה להיות מסוגל לעלות על הלוח שלך ולהתחיל לשייט כמו טוני הוק מיד. זה לוקח זמן (והרבה נפילות) כדי להצליח בסרף סקייט, אז היו סבלניים עם עצמכם.

פוסטים נוספים

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

איך סקייטבורד יכול לשנות את חייך הסקייטבורד עבר כברת דרך מאז ההתחלה הצנועה שלו בשנות החמישים בארה"ב. מה שנחשב פעם לקהילה מרדנית של בני נוער

חלקי הסקייטבורד השונים

חלקי הסקייטבורד השונים

סקייטבורד היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב מה מרכיב סקייטבורד? אם אתה כמו אנשים

שיתוף:
small_c_popup.png

צרו איתנו קשר