איך לרכב על סקייטבורד?

איך לרכב על סקייטבורד ?

תוכן העניינים

איך לעמוד  ולהתחיל לרכב על סקייטבורד ?

כדי להתחיל לרכב על סקייטבורד חשוב שתלמד כיצד לעמוד על הסקייטבורד לפני הכל. לאחר שאתה מתנסה בעמידה על קרש סקייטבורד, תוכל להתחיל לעבוד על שיווי המשקל שלך ובסופו של דבר להתחיל לרכב.

כאשר אתה מתחיל לרכב על סקייטבורד, עדיף להתאמן על משטח ישר. ברגע שאתה מרגיש מספיק בטוח, אתה יכול לעבור ולנסות לרכב בעליות וירידות. זכור לקחת את הזמן ולהיות סבלני בתהליך הלמידה של איךלרכב על סקייטבורד. רכיבה על סקייט דורשת תרגול והתמדה כדי לשלוט במיומנות הרכיבה.

עמוד עם הרגליים ברוחב הכתפיים על אמצע הקרש. הנח את כף הרגל הקדמית מעט לפני כף הרגל האחורית, שים לב הרגל החזקה מאחורה והחלשה מקדימה. כופף את הברכיים והישען מעט קדימה, תוך כדי שמירה על גב ישר. זו העמידה הבסיסית שלך. מכאן, אתה יכול להתחיל לדחוף עם הרגל החלשה שלך כדי להתחיל להתקדם, הרגל החזקה מאזנת את הגוף על הסקייטבורד כשאתה צובר מהירות.

כדי לפנות, פשוט הישען בכיוון שאליו אתה רוצה להפנות את הסקייטבורד. ככל שאתה נשען יותר, כך הפנייה תהיה חדה יותר. כדי לעצור, אתה יכול לבלום ברגל על ​​ידי גרירת הרגל האחורית על הקרקע, או שאתה יכול לעשות עצירת חירום על ידי קפיצה מהקרש ולהתרחק ממנו. כדי לפנות בצורה נכונה עם הסקייטבורד צריך להתאמן, פניות אינן קלות בהתחלה והגיוני מאוד שלא תצליחו לבצע פניות על ההתחלה.

איך לעשות טריקים על סקייטבורד?

תחילה אתה צריך לדעת שתזדקק להרבה תרגול כדי לבצע את הטריקים הללו, אבל עם התמדה וכמה עצות מסקייטרים מקצוענים, תוכל להצליח לעשות את רובם בלי בעיה.

טריקים של Flatland:

הצעד הראשון לבצע כל טריק סקייטבורד הוא להרגיש בנוח עם הסקייטבורד שלך. אם אתה רק מתחיל, טריקים של Flatland הם מקום מצוין להתחיל בו. הטריקים הללו לא דורשים הרבה מהירות או מומנטום, בגלל זה הם מושלמים כדי לצבור ניסיון ולהרגיש את הסקייטבורד שלך. לאחר שתשלוט בטריקים הפשוטים תוכל לעבור לטריקים מורכבים יותר הדורשים יותר מהירות וזמן באוויר.

Ollie:

זהו טריק הסקייטבורד הבסיסי והחיוני ביותר – ברגע שתשלוט בו, השאר יגיע בקלות. כדי לעשות את התרגיל הזה הנח את הרגל החזקה שלך על הזנב האחורי של הלוח ואת הרגל החלשה שלך ליד החיבורים בחלק הקדמי של הקרש. כאשר אתה מוכן, כופף את הברכיים ודחוף כלפי מטה את זנבו האחורי של הלוח כדי להרים את הקצה הקדמי מהקרקע. כשהלוח מתרומם מקדימה עשית את זה, שים לב שאתה שומר על שיווי משקל, לאחר מכן תחזור בבטחה חזרה לקרקע.

KickFlip:

קיקפליפ הוא טריק סקייטבורד פופולרי שנראה ממש מגניב כשעושים אותו נכון! כדי לבצע קיקפליפ, התחל בנסיעה קדימה ולאחר מכן הנח את הרגל החלשה שלך על הזנב הקדמי של הלוח. כשאתה ממשיך לנסוע קדימה, השתמש ברגל האחורית כדי להעיף את זנב הלוח הקדמי כלפי מעלה. הקרש צריך לעוף קצה אחורי אל קצה קדמי לפני שתתפוס אותו ברגל הקדמית ותנחת על הרצפה.

Pop Shove-It:

ה-Pop Shove-It הוא טריק נהדר למעבר מטריקים שטוחים לטריקים מורכבים יותר ברחוב. כדי לעשות את הטריק הזה התחל בנסיעה קדימה ואז הנח את הרגל הקדמית שלך ליד מרכז הלוח. כשאתה ממשיך לנסוע קדימה, השתמש ברגל האחורית כדי להעיף את זנב הלוח הקדמי כלפי מעלה. בזמן שהלוח באוויר אתה צריך להסתובב איתו 180 מעלות, אחרי הסיבוב באוויר אתה תופס אותו עם הרגל הקדמית ונוחת.

אלו הם רק חלק מהטריקים הרבים של סקייטבורד שאתה יכול ללמוד. עם תרגול, תוכל לשלוט בטריקים האלה ולהרשים את חבריך בכישורי ההחלקה בסקייטבורד שלך.

איך להתחיל לרכב על סקייטבורד ?

איך לבחור את הסקייטבורד המתאים לך?

כשזה מגיע לבחירת הסקייטבורד, אין תשובה חד משמעית. הסקייטבורד הטוב ביותר עבורך תלוי בסגנון הרכיבה וההעדפות האישיות שלך. להלן מספר טיפים שיעזרו לך לבחור את הסקייטבורדים המתאימים לך:

  1. החלט איזה סוג של רכיבה אתה רוצה לעשות. ישנם מספר סוגים שונים של רכיבה על סקייטבורד, החל מרכיבה סתמית ברחוב או בסקייט פארק השכונתי ועד מרוצים במורדות של רחובות. בחר את סוג ההחלקה שהכי מעניין אותך.

     

  2. קחו בחשבון את המשקל והגובה שלכם. הלוחות מגיעים בגדלים שונים, אז הקפד לבחור אחד שמתאים לגודל הגוף שלך. אדם קטן יותר לא צריך לרכב על קרש שמיועד לאדם גדול, ולהיפך.

     

  3. חשבו על רמת הניסיון שלכם. אם אתה רק מתחיל, אולי יהיה חכם לבחור בסקייטבורד שקל יותר לשלוט בו עד שתתרגל לרכיבה. לוחות המיועדים לרוכבים מנוסים הם בדרך כלל קשים יותר לשליטה ועלולים להיות מסוכנים אם אתה לא רגיל אליהם.

     

  4. בחר את חומר ממנו עשוי קרש הסקייטבורד. קרשי הסקייטבורד עשויים בדרך כלל מעץ או מפלסטיק. עץ דק בדרך כלל עמיד יותר מפלסטיק דק, אבל הם גם כבדים ויקרים יותר. קרשים מפלסטיק הם קלים יותר וזולים יותר, אבל הם לא עמידים כמו קרשי עץ.

     

  5. קחו בחשבון את הגלגלים. גלגלי סקייטבורד מגיעים בגדלים, צורות ורמות קושי שונות. גודל הגלגל משפיע על המהירות ויכולת התמרון של הסקייטבורד. צורת הגלגל משפיעה על האחיזה במסלול, ורמת הקושי של הגלגל קובעת עד כמה טוב הוא יתמודד עם משטחים מחוספסים.

     

  6. בחר את החלקים הנכונים. חלקי הסקייטבורד מכילים גם את אוסף האומים, הברגים, הדסקיות ושאר חלקי המתכת הקטנים שמחזיקים את הסקייטבורד יחד. הקפד לבחור חלקים התואמים לקרש ולגלגלים שלך.

     

  7. בחרו סרט אחיזה שמתאים לכם. סרט האחיזה הוא החומר מחוספס דמוי נייר זכוכית המכסה את החלק העליון של קרש הסקייטבורד שלכם. זה מספק אחיזה לרגליים שלכם ועוזר למנוע ממכם להחליק בזמן הרכיבה. ישנם סוגים רבים ושונים של סרט אחיזה, אז הקפד לבחור אחד שמתאים לצרכים ולהעדפות שלך.

     

  8. אל תשכח את ציוד מגן לסקייטבורד. ציוד מגן לסקייטבורד כוללים פריטים כמו מגינים, רפידות וקסדות. הם יכולים לעזור לך לשפר את כישורי ההחלקה שלך ולהגן עליך מפני פציעה. בחר את הציוד מגן שלדעתך יעזרו לך הכי הרבה כשאתה מחליק ויגנו עליך בצורה הטובה ביותר.

עכשיו כשאתה יודע איך לבחור את הסקייטבורד המתאים לך, זה הזמן לצאת לשם ולהתחיל להחליק. הקפד להתאמן באזור בטוח וללבוש תמיד ציוד שמגן עליך בעת ​​הרכיבה. 

פוסטים נוספים

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

איך סקייטבורד יכול לשנות את חייך הסקייטבורד עבר כברת דרך מאז ההתחלה הצנועה שלו בשנות החמישים בארה"ב. מה שנחשב פעם לקהילה מרדנית של בני נוער

חלקי הסקייטבורד השונים

חלקי הסקייטבורד השונים

סקייטבורד היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב מה מרכיב סקייטבורד? אם אתה כמו אנשים

שיתוף:
small_c_popup.png

צרו איתנו קשר