כמה זמן קרשי סקייטבורד מחזיקים?

כמה זמן קרשי סקייטבורד מחזיקים?

תוכן העניינים

כמה זמן בדרך כלל מחזיקים קרשי סקייטבורד?

קרשי סקייטבורד מחזיקים בדרך כלל בין 3 ל-9 חודשים, תלוי בתדירות השימוש בהם ובסוג ההחלקה שנעשית איתם. תוחלת החיים של הקרש יכולה להיות מושפעת גם מהסביבה שבה הוא משומש, כמו כן גם מהטיפול בו. לדוגמה, קרשי סקייטבורד שמשתמשים בהם באקלים לח, בחורף או חושפים אותם למים בצורה תדירה יחזיקו פחות זמן מאשר קרשים אשר משתמשים בהם רק באקלים חם ויבש.. טיפול נכון בקרשי סקייטבורד יכול לעזור להאריך את חייהם ולהשאיר אותו עם מראה חדש למשך זמן רב יותר.

כדי להאריך את החיים של הקרש סקייטבורד שלך, חשוב לנקות אותו באופן קבוע ולשים עליו שכבת שעווה. זה יעזור להגן על הקרש מלכלוך ואלמנטים אחרים שיכולים להרוס אותו בזמן קצר. חשוב גם להימנע משמירת הקרש שלך באור שמש ישיר או בחום קיצוני, מכיוון שהדבר עלול לגרום לקרש להתעקם או להיות שביר. כאשר הסקייטבורד אינו בשימוש, עדיף לשמור אותו במקום קריר ויבש.

עם טיפול טוב, קרשי הסקייטבורד יכולים להחזיק מעמד חודשים רבים ואפילו שנים. עם זאת, בסופו של דבר יהיה צורך להחליף את כל הקרשים. בבוא הזמן הזה, חשוב לבחור קרש חדש בגודל ובצורה הנכונים לסגנון ההחלקה שלכם. אולי כדאי גם לשקול לשדרג לקרש סקייטבורד איכותי יותר אם הישן שלכם התחיל להראות סימני בלאי. לא משנה באיזה מסלול תחליטו ללכת, הקפידו לבחור קרש שיעזור לכם ליהנות מהחלקה טובה לאורך זמן.

קרש סקייטבורד

אילו גורמים משפיעים על העמידות של קרשי הסקייטבורד?

העמידות של קרשי סקייטבורד והגורמים הרבים שיכולים להשפיע עליו הם מגוונים מאוד. חלק מהגורמים הללו כוללים את סוג העץ שממנו נב הקרש, עובי הקרש, תדירות הרכיבה, התחזוקה שלו ועוד. גולשים שיטפלו היטב בקרשי הסקייטבורד שלהם בדרך כלל יהנו משימוש ארוך יותר מאלה שלא. אז אם אתה מחפש לקנות קרש חדש ולשמור עליו או רוצה לוודא שהישן שלך יחזיק זמן רב ככל האפשר, הקפד לזכור את הגורמים האלה:

סוג העץ: סוג העץ המשמש בקרש הסקייטבורד יכול להשפיע על עמידותו. לדוגמה, קרש שעשוי מעץ מייפל הולך להיות עמיד יותר מאשר אחד העשוי מעץ אורן. אם אינך בטוח מאיזה סוג עץ עשוי הקרש שלך, שאל את החנות שבה קנית אותו או בדוק באתר היצרן.

עובי: העובי של קרשי הסקייטבורד משחק גם תפקיד חשוב בכמה זמן הוא יחזיק מעמד. קרש דק יותר נוטה להישבר או להיסדק לאורך זמן, בעוד שקרש עבה יותר יהיה עמיד יותר בפני נזקים. אם אינך בטוח כמה עבה קרש הסקייטבורדשלך צריך להיות, בדוק זאת לפני הרכישה בחנות או באתר בו אתה רוכש את הסקייטבורד שלך. אתה יכול גם להתייעץ עם גולשים ותיקים יותר.

רכיבה ותחזוקה: התדירות שבה אתה רוכב על הסקייטבורד שלך ועד כמה אתה מטפל בו תשפיע גם על העמידות שלו. אם אתה רוכב על הלוח שלך באופן קבוע, חשוב לבדוק אותו לעתים קרובות, האם יש סדקים או נזקים אחרים. אם אתה מתחיל לראות בלאי כלשהו, ​​הקפד לתקן או להחליף אותו בהקדם האפשרי. טיפול טוב בסקייטבורד שלך יעזור לו להחזיק מעמד זמן רב יותר, לא משנה באיזה סוג עץ או עובי מדובר.

איך לדעת אם קרש הסקייטבורד שלך בלוי?

קרש סקייטבורד יכול להחזיק מעמד בין 3 חודשים ל 9 חודשים בשימוש תדיר. במידה והשימוש בקרש הסקייטבורד הוא נמוך או בעזרת טיפול נכון ניתן להאריך את התקופה הזאת . אתה יכול לדעת אם קרש הסקייטבורד שלך בלוי על ידי בדיקת סימנים מסוימים בתחתית בקרש שלו. ביניהם שריטות עמוקות, עיוותים או סדקים. אם אתה רואה אחד מהסימנים האלה, הגיע הזמן להחליף את הקרש שלך בחדש, או לתקן אותו, תיקון או החלפת הקרש צריך להיעשות בקפידה, ויש להקפיד שאתה לא פוגע בסקייטבורד שלך כשאתה מנסה לתקן את הקרש שלו או להחליף אותו.

כמה זמן קרש סקייטבורד מחזיק?

איך אתה יכול לגרום לקרש הסקייטבורד שלך להחזיק מעמד לזמן רב יותר?

השאלה הכי חשובה, דרך אחת היא להימנע מהחלקה על משטחים מחוספסים, מכיוון שהדבר הזה עלול לשחוק במהירות את הקרש. אתה יכול גם לנסות למרוח חומר איטום או שעווה על הקרש שלך כדי לעזור להגן עליו מפני שריטות ונזקי מים. ולבסוף, הקפידו להדק את הברגים כך שהקרש לא יתרופף עם הזמן, כשהקרש לא מחובר טוב הוא יכול לקבל מכות שלא לצורך ולהרס מהר מאוד. עם טיפול טוב, קרש הסקייטבורד שלך יכול להוציא את המיטב מהזמן שהוא באמת מסוגל להישמר. 

מה אתה צריך לעשות אם קרש הסקייטבורד שלך מתחיל להישחק?

קרש סקייטבורד מחזיק בדרך כלל כמה חודשים בשימוש קבוע. אבל מה כדאי לעשות אם הוא פשוט מתחיל להישחק לפני הזמן שמיועד לו?

אתה יכול לנסות לתקן אותו בעזרת כמה תיקונים פשוטים, או להחליף אותו לחדש. זכור כי איכות קרש הסקייטבורד שלך יכולה להשפיע על חווית ההחלקה שלך בצורה משמעותית. ולכן חשוב למצוא אחד שיחזיק מעמד.

לקרש טוב בדרך כלל תהיה אחריות, לכן הקפד לקרוא את האותיות הקטנות לפני ביצוע הרכישה.

חשוב להבין גם שאם אתה משתמש בסקייטבורד שלך כל יום, או כמעט כל יום, ייתכן שהוא לא יחזיק מעמד זמן רב כמו מישהו שמשתמש בו רק בסופי שבוע. הכל באמת תלוי באיזו תדירות אתה משתמש בו ואיזה סוג של החלקה אתה עושה. אם אתה רק נוסע במסלולים או ברחבי העיר, הסיפון שלך יחזיק מעמד זמן רב.

לחלופין, אם אתה מרבה לבלות את זמן הסקייטבורד שלך ברמפות ובסקייט פארקים שונים, סביר להניח שהקרש שלך ישחק בזמן יחסית קטן. הדרך הטובה ביותר להאריך את חיי הקרש שלך היא לטפל בו. כשאתה לא משתמש בסקייטבורד שלך אחסן אותו במקום קריר ויבש הרחק מאור שמש ישיר. אם הוא מתחיל להתלכלך, נגב אותו עם מטלית לחה. וכשאתה מחליק, נסה להימנע משחיקה על משטחים קשים ומחוספסים או מנחיתה ישירות על הזנבות שלו. עם קצת התחשבות והקפדה, הקרש שלך ינפיק את המירב ממה שהוא מסוגל לעשות.

פוסטים נוספים

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

איך סקייטבורד יכול לשנות את חייך הסקייטבורד עבר כברת דרך מאז ההתחלה הצנועה שלו בשנות החמישים בארה"ב. מה שנחשב פעם לקהילה מרדנית של בני נוער

חלקי הסקייטבורד השונים

חלקי הסקייטבורד השונים

סקייטבורד היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב מה מרכיב סקייטבורד? אם אתה כמו אנשים

שיתוף:
small_c_popup.png

צרו איתנו קשר