הסקייטבורד הראשון למתחילים?

הסקייטבורד הראשון שלי

תוכן העניינים

כיצד לבחור את הסקייטבורד הראשון למתחילים?

ישנם גורמים רבים ושונים שאתם צריכים לקחת בחשבון בבחירת הסקייטבורד הראשון שלכם, כמו גודל, צורה וסוג הקרש, החומרים מהם הוא עשוי, המשקל והמחיר. אתם גם צריכים להחליט איזה סגנון החלקה אתם רוצים ללמוד, החלקה ברחוב או החלקה בפארק. במאמר זה נסקור את כל הגורמים הללו ועוד, כדי לעזור לכם לבחור את הסקייטבורד המתאים למתחילים, להלן הגורמים:

גודל:

הדבר הראשון שאתה צריך לקחת בחשבון בבחירת הסקייטבורד הראשון הוא הגודל. אתה צריך לוודא שהקרש לא גדול מדי או קטן מדי בשבילך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לעמוד ליד הקרש ולראות אם הוא מגיע עד המותניים כשהוא עומד לידך. אם כן, אז זה המידה המתאימה לך.

צורה:

הדבר הבא שאתה צריך לקחת בחשבון הוא צורת הסקייטבורד. ישנן שלוש צורות שונות, מסורתית, מיני וקרוזר. הצורה המסורתית היא הפופולרית ביותר וזה מה שרוב האנשים קונים כשהם רוצים סקייטבורד חדש למתחילים. זוהי צורה טובה לכל גלישה והיא מושלמת למתחילים. צורת המיני הופכת פופולרית יותר והיא מושלמת עבור אנשים שרוצים קרש קטן יותר שקל יותר לתמרן איתו. צורת קרוזר נהדרת לאנשים שרוצים קרש יציב לטייל איתו, כלומר היא מתאימה יותר לטיולים ברחבי הרחובות או במסלולים סלולים.

סוג הקרש:

ישנם שני סוגים עיקריים של סקייטבורד, לונגבורד והשורטבורד. הלונגבורד הוא הסוג המקורי של סקייטבורד והוא זה שרוב האנשים לומדים עליו. הוא ארוך ורחב יותר מהשורטבורד וקל יותר לשמור על שיווי משקל עליו. השורטבורד מיועד לרוכבים מנוסים יותר שרוצים לעשות טריקים וקפיצות. הוא קטן וקל יותר מהלונגבורד ויותר קל לתמרן איתו.

חומר הקרש:

הדבר הבא שאתה צריך לקחת בחשבון הוא החומר ממנו עשוי קרש הסקייטבורד הראשון שלך. החומר הפופולרי ביותר הוא עץ מייפל, אך ניתן להשיג גם לוחות שעשויים מבמבוק, סיבי פחמן ואפילו פלסטיק. מייפל הוא החומר הטוב ביותר למתחילים מכיוון שהוא חזק ועמיד. הבמבוק קל יותר מהמייפל והוא גמיש יותר, מה שהופך אותו מושלם לביצוע טריקים. סיבי פחמן הם החומר החזק והקל ביותר, מה שהופך אותם למושלמים עבור מחליקים מנוסים שרוצים לוח קל וחזק. לוחות פלסטיק הם האפשרות הזולה ביותר, אך הם אינם עמידים כמו שאר החומרים.

משקל:

גם משקל הסקייטבורד הראשון חשוב. אתה צריך לוודא שהסקייטבורד לא כבד מדי או קל מדי עבורך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להרים את הסקייטבורד ולראות אם אתה יכול להחזיק אותו ביד אחת. אם אתה יכול, אז זה המשקל שלו מתאים לך.

מחיר:

הדבר האחרון שאתה צריך לקחת בחשבון הוא המחיר. אתה צריך לוודא שאתה קונה סקייטבורד שנמצא בתקציב שלך. עם זאת, אתה גם צריך לוודא שאתה לא מוותר על האיכות שלו בעבור מחיר זול יותר.

לסיכום, יש הרבה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון בבחירת סקייטבורד למתחילים. אתה צריך לקחת בחשבון את הגודל, הצורה, סוג הלוח, החומרים, המשקל והמחיר. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, תוכל למצוא את הסקייטבורד הראשון המושלם למתחילים.

אישה מחזיקה את הסקייטבורד הראשון

מה לחפש כשקונים סקייטבורד למתחילים?

סקייטבורד יכול להיות אמצעי תחבורה נהדר. סקייטבורד יכול לעזור לך להגיע ממקום למקום בעיר במהירות ובקלות, וגלישה על סקייטבורד זה גם מאוד כיף. אבל לפני שאתה יוצא לקנות את הסקייטבורד הראשון שלך, יש כמה דברים שכדאי לזכור. הנה כמה טיפים על מה לחפש בקניית סקייטבורד למתחילים:

כאשר אתה מחפש סקייטבורד למתחילים, הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא בטיחות. אתה רוצה לוודא שהקרש עשוי מחומרים עמידים שיכולים לעמוד בפני בלאי רב. חשוב גם לבחור קרש עם קצוות חלקים כדי למנוע פציעות.

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא גודל הסקייטבורד הראשון שלכם. אם אתה רק מתחיל, עדיף לבחור לוח קטן יותר כדי שתוכל לנסוע איתו בקלות. ברגע שתצבור יותר ניסיון, תוכל לעבור ללוח גדול יותר.

הדבר האחרון שצריך לחשוב עליו הוא המחיר. חשוב למצוא אחד שמתאים לתקציב שלך. אבל אל תיתן למחיר להיות הגורם היחיד שאתם לוקח בחשבון בעת ​​ביצוע הרכישה.

שימו דגש על גורמים אלה ותוכלו למצוא את הסקייטבורד הראשון שמתאים במיוחד לכם.

ילד גולש על סקייטבורד

האם לקנות סקייטבורד משומש או חדש?

כשאתה מתחיל, זה יכול להיות קשה לדעת אם אתה צריך לקנות סקייטבורד משומש או חדש. אבל אל דאגה, אנחנו כאן כדי לעזור,בהמשך נפרט את היתרונות והחסרונות של שתי האפשרויות כדי שתוכל לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורך.

אם אתה שוקל לקנות סקייטבורד משומש, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, חשוב לבדוק את הסקייטבורד בעבור כל נזק. חפש סדקים, פיצולים או כל דבר אחר שעלול להשפיע על ביצועי הסקייטבורד. אם אינך בטוח מה לחפש, בקש עזרה מחבר או איש מקצוע.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא העלות. סקייטבורד ראשון משומש יכול להיות עסקה מצוינת, אבל וודא שאתה יודע על מה אתה משלם. אם המחיר נראה טוב מכדי להיות אמיתי, אולי הצלחת ואולי עובדים עליך, הקפד לעשות את המחקר שלך כדי שלא תתאכזב.

כעת, בואו נסתכל על היתרונות והחסרונות של רכישת סקייטבורד ראשון חדש. אחד היתרונות הגדולים ביותר של קניית לוח חדש הוא שאתה יודע שלא נעשה בו שימוש קודם. זה אומר שסביר להניח שהוא במצב טוב יותר מלוח משומש, ושאין לו נזק קיים.

יתרון נוסף בקניית סקייטבורד חדש הוא שאתה יכול להתאים אותו להעדפותיך. כשאתה קונה לוח משומש, אתה תקוע עם כל הגרפיקה והרכיבים שמגיעים עליו. אבל כשאתה קונה סקייטבורד חדש, אתה יכול לבחור בדיוק מה שאתה רוצה, זה כולל את הקרש, הגלגלים, המיסבים ואפילו הציורים שנמצאים עליו.

החיסרון היחיד בקניית סקייטבורד חדש הוא העלות. לוחות חדשים בדרך כלל יקרים יותר מאלה משומשים. אבל אם אתה רציני לגבי גלישה על סקייטבורד, זה שווה את ההשקעה.

אז האם כדאי לקנות סקייטבורד משומש או חדש? זה תלוי בצרכים ובתקציב שלך. אם אתה רק מתחיל, מומלץ לקנות לוח משומש. אבל אם אתה מחפש את הביצועים וההתאמה האישית הטובה ביותר, לך על סקייטבורד חדש.

פוסטים נוספים

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

איך סקייטבורד יכול לשנות את חייך הסקייטבורד עבר כברת דרך מאז ההתחלה הצנועה שלו בשנות החמישים בארה"ב. מה שנחשב פעם לקהילה מרדנית של בני נוער

חלקי הסקייטבורד השונים

חלקי הסקייטבורד השונים

סקייטבורד היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב מה מרכיב סקייטבורד? אם אתה כמו אנשים

שיתוף:
small_c_popup.png

צרו איתנו קשר