פני בורד לעומת סקייטבורד: מה עדיף לילדים שלך?

פני בורד לעומת סקייטבורד

תוכן העניינים

ילדים אוהבים לרכב על סקייטבורד, זו דרך מצוינת עבורם להתאמן ולחקור את היצירתיות שלהם. אבל עם כל כך הרבה סוגים שונים של סקייטבורדים שונים בשוק, זה יכול להיות קשה להחליט איזה מהם מתאים לילד שלך. במאמר הבא נציב פני בורד לעומת סקייטבורד רגיל כדי לראות איזו אפשרות טובה יותר עבור הילדים שלך:

סקייטבורד הוא הבחירה המסורתית בכל הנוגע לגלישה. הוא עשוי בדרך כלל מעץ מייפל ויש לו ארבעה גלגלים. פני בורד, לעומת זאת, עשויים מפלסטיק ובעלי שלושה או ארבעה גלגלים. אז מה האפשרות הטובה יותר? 

מחיר

סקייטבורד הוא בדרך כלל יקר יותר מפני בורד. הסיבה לכך היא שהוא עשוי מחומרים יקרים יותר שדורשים יותר עבודה לייצור. אם יש לך תקציב, סקייטבורד הוא כנראה האפשרות הטובה ביותר עבורך. למרות זאת, אם המחיר לא מהווה בעיה, כל אחת מהאפשרויות היא בסדר.

מראה חיצוני

לסקייטבורדים בדרך כלל יש מראה קלאסי יותר, בעוד שהפני בורד נוטה להיות יותר צבעוני ומושך את העין. אם הילד שלך עוסק באופנה ורוצה שהסקייטבורד שלו יגרום להצהרה, אז כנראה שפני בורד הוא הדרך ללכת בה. עם זאת, אם הוא רק רוצה לוח פונקציונלי שעושה את העבודה בגלישה, אז סקייטבורד הוא כנראה הבחירה הטובה יותר.

ביצועים

סקייטבורד פני הם לרוב מהירים יותר מסקייטבורד הודות לגודלם הקטן ומשקלם הקל יותר. עם זאת, זה גם מקשה על השליטה בהם, כך שהם אולי לא האפשרות הטובה ביותר למתחילים. בדרך כלל קל יותר לשלוט על סקייטבורד הודות לגודלו הגדול יותר, אך הוא יכול להיות איטי יותר מסקייטבורד פני.

גודל

פני בורד קטנים יותר מסקייטבורד, מה שהופך אותם לניידים יותר וקלים יותר לאחסון. הם גם קלים יותר, מה שהופך אותם לבחירה טובה עבור רוכבים צעירים יותר או כל מי שרוצה קרש סקייטבורד קל יותר להעברה ממקום למקום. הסקייטבורדים רחבים יותר מסקייטבורד פני, מה שנותן להם יותר יציבות והופך אותם ליותר כיפיים לתמרון. אם אתם מתכננים לעשות טריקים או רוצים לוח שקל לסחוב אותו, לכו עם סקייטבורד הפני. אם אתם מחפשים רכיבה יציבה וטיולים ברחבי העיר, סקייטבורד היא הדרך ללכת בה.

עמידות

פני בורד עמידים יותר מסקייטבורד הודות לבנייה האיכותית שלהם. הם גם פחות ישברו אם תפיל אותם או תפגע במשהו בזמן הרכיבה. סקייטבורד רגיש יותר לנזק ולבלאי לאורך זמן. אם אתה מחפש קרש סקייטבורד שיחזיק מעמד זמן רב יותר, לך עם הפני בורד.

משקל

סקייטבורד פני עשויים מפלסטיק, כך שהם קלים יותר מסקייטבורד. זה הופך אותם לקלים יותר לנשיאה.

גלגלים

לפני בורד יש גלגלים גדולים, שהופכים אותם למהירים יותר וקשים יותר לתמרון. לסקייטבורד יש גלגלים קטנים יותר, מה שהופך אותו לאיטי יותר אך קל יותר לתמרון.

חומר הקרש

לפני בורד יש קרש פלסטיק, מה שהופך אותם יותר עמידים אך קשים יותר להחלקה על מסלולים. לסקייטבורד יש קרש עץ, מה שהופך אותו לפחות עמיד וקל יותר להחליק עליו.

ילד מתעניין בפני בורד

פני בורד לעומת סקייטבורד: היתרונות והחסרונות

אם אתה מנסה להחליט בין פני בורד או סקייטבורד לילדך? לשתי האפשרויות יש את היתרונות והחסרונות שלהם, לכן חשוב לשקול אותם לפני קבלת ההחלטה הסופית. 

פני בורד

סקייטבורד פני הם לוחות פלסטיק קטנים שקל להוביל ולאחסן. הם גם פחות יקרים מסקייטבורד, מה שהופך אותם לאופציה מצוינת לילדים שרק מתחילים. לוחות פני הם בדרך כלל גמישים פחות מסקייטבורד, וזה מקשה לרכב עליהם. פירושה של הגמישות הזאת היא גם שסקייטבורד  פני פחות יציבים מסקייטבורד, מה שעלול להוות בעיה למתחילים. בנוסף, סקייטבורד פני יותר עמידים מהסקייטבורד והם לא נשברים בקלות.

סקייטבורד

הסקייטבורדים גדולים יותר מהפני בורד ועשויים מעץ. סקייטבורדים יציבים יותר מסקייטבורד פני בגלל הגודל והמבנה שלהם. זה הופך אותם לאופציה טובה יותר לילדים שרק מתחילים לרכב. בנוסף, סקייטבורדים עמידים פחות מסקייטבורד פני ולא יכולים לעמוד בפני בלאי רב יותר. עם זאת, סקייטבורדים יקרים יותר מסקייטבורד הפני ויכולים להיות קשים יותר להובלה ולאחסון.

פני בורד בבית

כיצד לשפר את מיומנות הרכיבה שלך על פני בורד?

אם יש לך פני בורד, או שאתה חושב לקנות אחד, צפוי לך כיף גדול. אבל לפני שאתה עולה על המדרכה, חשוב לוודא שאתה יודע לרכב על הפני בורד בצורה נכונה ובטוחה. להלן כמה טיפים כיצד לשפר את מיומנות הרכיבה שלך על פני בורד:

בחר את הלוח הנכון

לא כל הפני בורד נוצרים באותה צורה. אם אתה רק מתחיל, חשוב לבחור פני בורד קל במשקל וקל בתמרון. אתה תמיד יכול לשדרג ללוח מתקדם יותר מאוחר יותר.

תחילה תרגל בבית

לפני שאתה מוציא את הפני בורד שלך החוצה, מומלץ להתאמן קודם בבית. זה יעזור לך לקבל את התחושה של הלוח וכיצד הוא מגיב לתנועות שלך. 

התחל לאט

כאשר אתה מתחיל לראשונה, חשוב להיות איטי ולהיות זהיר. ככל שתהיה זהיר יותר עם הלוח, אתה תשתפר ותתחיל לתפוס יותר מהירות. אבל תמיד תהיה מודע לסביבתך ותהיה מוכן לעצור או לפנות במהירות במידת הצורך.

תהיה סבלני

ללמוד איך לרכב על פני בורד לוקח זמן ותרגול. אל תתייאש אם אתה לא מבין את זה מיד. המשך בזה ותשתפר עם הזמן.

תהיה מודע להפרעות בדרך שלך ואבנים קטנות.

סקייטבורד פני מיועדים למשטחים חלקים כמו בטון או אספלט. אבל זה לא אומר שלא תתקל מדי פעם בסדקים או אבנים. כשאתה גולש, היה מודע למכשולים הללו ונסה להימנע מהם במידת האפשר. אם אינך יכול להימנע מהם, האט את הקצב וסע עליהם בזהירות.

פוסטים נוספים

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

למה להתחיל לגלוש על סקייטבורד

איך סקייטבורד יכול לשנות את חייך הסקייטבורד עבר כברת דרך מאז ההתחלה הצנועה שלו בשנות החמישים בארה"ב. מה שנחשב פעם לקהילה מרדנית של בני נוער

חלקי הסקייטבורד השונים

חלקי הסקייטבורד השונים

סקייטבורד היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב מה מרכיב סקייטבורד? אם אתה כמו אנשים

שיתוף:
small_c_popup.png

צרו איתנו קשר